مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران گفت: اکنون یک هزار و 360 مدرسه شاهد در سراسر کشور وجود دارد که بیش از 380 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان ایلام، 'محمدحسین کفراشی' در بازدید از مدارس شاهد استان ایلام اظهارکرد: بیش از نیمی از جمعیت دانش آموزی این مدارس از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه کیفیت بخشی ارتقای اصلی آموزش و پرورش است، اظهارکرد: این رویکرد در مدارس شاهد مضاعف بوده و در این زمینه با اختصاص نیروهای کارآمد و تجهیز مدارس، ارتقای کیفیت آموزشی نیز وجود دارد.

کفراشی افزود: وزارت آموزش و پرورش درصدد است تا سطح علمی مدارس شاهد ارتقا یافته و متناسب با آن دانش آموزانی مستعد، توانمند کوشا و با بار علمی بالا تربیت کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به منظور کیفیت بخشی به مدارس شاهد سراسر کشور 20 میلیارد ریال اعتبار بصورت وی‍ژه اختصاص یافته تا در این بخش هزینه شود.

مشاور وزیر و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران یادآور شد: وزارت آموزش و پرورش در تلاش است تا با تعامل گسترده با بنیاد شهید و امور ایثارگران شرایط مطلوب تری برای دانش آموزان شاهد و ایثارگر در کشور فراهم کند.

کفراشی در پایان گفت: سالیانه بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات دهی به دانش آموزان شاهد و ایثارگر کشور هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحصیل ، ایثارگران ، مقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار