مدیر پروژه موتورهای برقی از آغاز ثبت نام موتورهای برقی از 11 اذر خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین افشین، مدیر پروژه موتورهای برقی با بیان این مطلب گفت: با هماهنگی های انجام شده با بانک شهر، متقاضیان خرید موتورهای برقی می توانند از 11 آذر برای ثبت نام و پیگیری فرایند خرید این موتورها اقدام کنند.

به گفته افشین، اطلاعات انواع مدل های موتورهای برقی که موفق به دریافت تاییدیه¬های لازم برای استفاده در تهران شده¬اند، در سایت لیزینگ شهر* قرار گرفته است و متقاضیان می توانند موتور موردنظر خود را انتخاب کنند.

مدیر پروژه موتورهای برقی افزود: «همچنین در پایان این هفته از 13 آذر تا 17 آذر، مراسم رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی در بوستان گفتگو برگزار می شود و شهروندان میتوانند انواع موتورهای برقی را که در این بوستان در معرض دید و استفادة عموم گذاشته می شود، تست کنند». به گفتة او، نمایندگان شرکت لیزینگ شهر از سیزدهم تا هفدهم آذر، در مرکز دائمی همایش های شهرداری تهران در بوستان گفتگو (محل رونمایی و تست موتورهای برقی) حضور دارند و افراد می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

افشین با اشاره به اینکه این نخستین بار است که موتورهای برقی در کشور به چرخة حمل و نقلی وارد می¬شوند اظهار کرد:شهرداری تهران 80% هزینة خرید این موتورها را با همکاری بانک شهر به صورت تسهیلات 0% (بدون بهره) با سقف 70 میلیون ریال در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

گفتنی است ،جایگزینی موتورهای بنزینی با موتورهای برقی و حمایت از استفاده هرچه بیشتر از این وسیلة حمل و نقلی پاک، یکی از برنامه های داوطلبانه شهرداری تهران در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی هوا و صدا است.


انتهای پیام/
برچسب ها: موتور ، اذر ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Australia
مهدي
۱۵:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
مگه قيمت موتور چنده كه 7 ميليون تومن وام داره
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۰۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
سلام ازاین اعتبارها به پیمانکاران شهرداری تهران که دوسال است که طلب دارند بدهید تا برای گذراندن زندگی نزول نکنند
آخرین اخبار