جان کامرون میچل که با بازی در «هدویگ و انگری اینچ» به شهرت رسیده بود، دوباره بازیگر این نمایش شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، «هدویگ و انگری اینچ» یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین نمایش‌های موزیکال برادوی است که سال گذشته برنده جایزه تونی بهترین موزیکال هم شد. جان کامرون میچل با بازی در همین نمایش به شهرت رسید و بعد به سینما روی آورد و فیلم «هدویگ و انگری اینچ» را ساخت و بعدش هم «Shortbus» را که در کن نمایش داده شد و سپس «لانه خرگوش» را با بازی نیکول کیدمن ساخت.
 
حالا وی دوباره به دنیای تئاتر برگشته و دوباره قرار است در اجرای جدید این نمایش که ژانویه 2015 (بهمن ماه) روی آنتن می‌رود، دوباره کلاه‌گیس به سر بگذارد و با لهجه آلمانی صحبت کند. میچل این نمایش را خودش به همراه استیون ترسک، آهنگساز و ترانه‌سرا طراحی کرده بود.
 
«هدویگ و انگری اینچ» یک موزیکل راک است و داستان یک گروه خیالی راک اند رول  است که خواننده اصلی آن مردی اهل آلمان شرقی است. نام این خواننده هدویگ است و زندگی خودش و گروهش را به صورت مونولوگ برای مخاطب تعریف می‌کند.
 
در اجرای اولیه این نمایش در آف-برادوی، میچل خودش یکی از بازیگران اصلی بود و پس از رفتنش به سینما اجرای این نمایش هم تعطیل شد. سال 2014 این نمایش دوباره روی صحنه رفت، این بار در برادوی و با بازی نیل پاتریک هریس در نقش اصلی که یک جایزه تونی برایش به ارمغان آورد. بعد از جدایی هریس از این نمایش مایکل سی. هال (بازیگر سریال «دکستر») نقش اصلی را برعهده گرفت و حلا قرار است میچل در اجرای سال 2015 این نمایش خودش نقش اصلی را بازی کند.
 
میچل برای بازی در نسخه سینمایی این نمایش، نامزد جایزه گلدن گلوب شده و در سریال‌هایی مثل «دختران» و «باغ مخفی» بازی کرده است. میچل در مصاحبه‌ای گفته است از بازگشت و بازی در این نقش هم خوشحال است و هم ترسیده و دلیل ترسش بازی درخشان هریس و هال در اجراهای قبلی این نمایش بوده.
 
منبع: ورایتی / 27 نوامبر


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار