مراسم تکریم معاونان سابق اداری _ مالی و نظارت و برنامه‌ریزی رسانه ملی برگزار و معاون جدید برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما معرفی شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی مراسم تکریم معاونان سابق اداری _ مالی و نظارت و برنامه‌ریزی رسانه ملی برگزار و  معاون جدید برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما معرفی شد.
 
این مراسم که با حضور معاونان صدا و سیما، رئیس مرکز بسیج، مدیر کل روابط عمومی، همکاران معاونت نظارت و برنامه‌ریزی، اداری و مالی و برون‌مرزی برگزار شد.

در این مراسم  قائم‌مقام رئیس سازمان ، دکتر خجسته و آقای تقدس‌نژاد را جامع به صفات مومنان دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم برای انسان مومن سه ویژگی را در نظر گرفته است که یکی از آنان عالم بودن است. علما به علت ویژگی‌های خاصی که دارند باید در عرصه مدیریت از آنان بهره گرفت و هر دوی این بزرگواران نیز این خصیصه را داشتند و با تکیه بر تجارب گذشته برای آینده برنامه‌ریزی می‌کردند.
 
وی افزود: آقایان تقدس‌نژاد و خجسته هر دو به محیط کار و سازمان عالم بودند و منشاء اقدامات موثری در سازمان شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم در ادامه اهل تقوا بودن را دیگر ویژگی انسان مومن از منظر آیات الهی دانست و افزود: تقوا داشتن به معنی خویشتن‌داری است، معاونان اسبق اداری و مالی و نظارت و برنامه ریزی هم مدیریت تقوایی در سازمان و در عرصه اجرایی داشتند.

 نکته سومی که قائم مقام رئیس سازمان به آن اشاره کرد جایگاه مجاهدان در مقابل قاعدان است.

موسوی مقدم در این خصوص افزود: آنان که به دل کار می‌کنند و از سختی کار نمی‌ترسند مجاهد راه حق هستند و یکی از ویژگی‌های مدیر اسلامی این است که در مقابل کار سخت عقب‌نشینی نمی‌کنند و در متن کار می‌ایستند و آقای خجسته و آقای تقدس‌نژاد با سعه صدر بالایی که دارند از ابعاد سختی و صعوبت کار در صدا وسیما هراس نداشتند.

وی به نیابت از رئیس سازمان از همه زحمات معاونان اسبق نظارت و برنامه‌ریزی و اداری و مالی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم از وجودشان در جایگاه‌های دیگر که متناسب  توانمندی‌های علمی و تجارب عملی‌شان است استفاده شود.

قائم‌مقام سازمان در پایان برای معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی هم آرزوی موفقیت و خاطرنشان کرد: آقای مجتهد جوانی با انگیزه و اعتقاد است و امیدواریم در این ساختار جدید باعث تحولات مثبت و منشاء اثری شوند و بتواند با استفاده از تجارب گذشتگان، سازمان را در این بخش به خوبی پیش برند.

در این مراسم دکتر خجسته نیز ضمن آرزوی موفقیت برای معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما گفت: همه سال‌هایی که در سازمان فعال بودم از روز های خوب زندگی من بود و به ویژه در دوره ای که در معاونت صدا فعال بودم همراهی مدیران و برنامه‌ریزان رادیو باعث شد هیچ‌گاه خستگی کار را حس نکنم.

وی افزود: در حوزه برنامه‌ریزی نیز همیشه آرامش داشتم و از این پس هم برای موفقیت مدیران و همکارانم در سازمان دعا خواهم کرد.

در ادامه نیز حسن تقدس‌نژاد معاون سابق اداری و مالی به ذکر خاطراتی از نحوه آغاز همکاریش با سازمان صدا و سیما پرداخت و گفت: خدا را شاکرم که همه عمرم را منشا کار و خدمت قرار داده است .

وی افزود: کار در هیچ ارگانی به عظمت و سختی سازمان صدا و سیما نیست و فعالیت‌های پشتیبانی در چنین سازمانی نقش بزرگتر یک خانواده را دارد که باید حواسش به همه اعضای آن باشد .

وی پشتیبانی از تولید و پخش، حمایت همه‌جانبه از کارکنان و تلاش برای افزایش حقوق کارکنان را از جمله دغدغه های خود در این سال‎ها دانست و اظهار خوشحالی کرد که تا حد زیادی به انی دغدغه ها پاسخ داده است.

وی در پایان برای معاون جدید برنامه‌ریزی و  منابع مالی آروزی توفیق کرد و افزود: آقای مجتهد سازمان را می‌شناسد، همکاران را می‌شناسد و برایشان آرزوی سلامت می‌کنم و همیشه به عنوان کارشناس در خدمت سازمان هستم.

در این جلسه مجتهد  معاون برنامه‌ریزی و  منابع مالی گفت: همیشه از محضر این دو بزرگوار آقایان خجسته و تقدس‌نژاد کسب فیض خواهم کرد. خوشحالم که قرار است که با دو مجموعه‌ای که همکاران مخلص و متدین دارد، همکاری کنم. همچنین امید دارم با تجربه‌ای که از حوزه تولید دارم بتوانم در این حوزه نیز خدمت کنم.

در پایان مراسم قائم مقام سازمان حکم مجتهد معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان را اعطا کرد و از معاون سابق نظارت و برنامه‌ریزی و معاون سابق  اداری - مالی با اهدای لوح‌ سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار