سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی گفت: در خصوص راه اندازی شروع فعالیت حرفه‌ای در واترپلو ساحلی برنامه‌هایی را به مسئولان فدراسیون ارائه دادیم.

رضا جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص راه اندازی واترپلو ساحلی باید با کمیته فنی واترپلو صحبت‌هایی شود و طرح‌های تخصصی ارائه دهیم راه اندازی این رشته در مرحله تحقیق است قول‌های مساعدی از سوی مسئولان برای حمایت از این رشته داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازی‌های ساحلی آسیا به مسئولان کمیته المپیک ثابت کردیم که این ورزش پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد و عدم حضورمان در بازی‌های ساحلی اینچئون به ضررمان تمام شد.

وی یادآور شد: مدال نقره تیم ملی واترپلو ساحلی باعث شد تا مسئولان کمیته ملی المپیک نگاه‌ها و نگرش خود را نسبت به این رشته تغییر دهند این در حالی است که برخی‌ها معتقد بودند واترپلو ساحلی جایی برای سرمایه گذاری ندارد.

وی خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چرا برخی‌ها دوست دارند همیشه ناامید باشند و به مسائل منفی نگاه کنند واترپلو ساحلی برای فعالیت گسترده امکانات زیادی احتیاج ندارد و با کمترین هزینه و امکانات می‌توان بهترین بهره‌برداری را داشت در صورتی که در واترپلو داخل استخر برای تیمداری در سطح پایین ابتدایی ترین امکانات استخر است که در تمامی شهرها یافت نمی‌شد. فکر می‌کنم باید دیدگاه مایوس و منفی را دور بیاندازیم و مقداری کارشناسانه تر و مسئولانه‌تر باید به مسائل نگاه کنیم .

سر مربی تیم ملی واترپلو ساحلی در ادامه خاطر نشان کرد: می‌توان به جای ایرادگیری در خصوص مسائل و فقط بیلن مشکلات بهتر است افراد که در واترپلو کارشناس هم هستند راه حل ارائه دهند و با دیگر فعالان این رشته هم فکری کنند، پتانسیل ما در واترپلو ساحلی بسیار زیاد است اگر از آن به نحو مطلوب استفاده شود به طور حتم رشد بالایی در این رشته خواهیم داشت و اگر از آن استفاده خوبی نداشته باشیم این مساله به ضعف‌هایمان باز می‌گردد.

رضایی یادآور شد: اگر مسئولان کمیته المپیک و وزارت ورزش و جوانان دیدگاه خود را نسبت به واترپلو تغییر دهند واجرای برنامه‌های بلند مدت را حمایت کنند تمام حواشی از این رشته دور می‌شود اما در لیگ برتر و فدراسیون ضعف‌هایی داریم که با دست خالی نمی‌توان در این خصوص کاری کرد.

وی در مورد سطح کیفی مسابقات آسیایی تایلند اظهار داشت: سطح کیفی این دوره از رقابت‌ها بسیار بالا بود ما با توجه به نخستین مرحله حضورمان در این مسابقات نتایج قابل قبول و خوبی را بدست آوریم وفقط در بازی مقابل تیم کویت به دلیل شرایط جوی نامناسب شکست خوردیم.

البته ناگفته نماند که کویتی‌ها از نظر تجربه به بهتر از ما عمل کردند. آن‌ها چندین روز پیش از شروع مسابقات ساحلی در تایلند اردو زده بودند و به طور کامل با وجود دریا آشنا بودند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: واترپلو ، جعفری ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار