سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از بازیکنان سرباز هر زمان که مسئولان مربوطه صلاح بدانند استفاده خواهیم کرد چرا که تیم تراکتور تابع قانون است.

ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از بازیکنان سرباز در بازی‌های تراکتورسازی براساس دستور مسئولان مربوطه صورت خواهد گرفت و تیم تراکتور خارج از چارچوب قانون عمل نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: میرهانی هاشمی بازیکن تیم ما که در بازی مقابل پدیده از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد تحت درمان قرار گرفت و وی به زودی می‌تواند تیم را در بازی‌های آینده همراهی کند.

سرپرست تیم تراکتورسازی افزود: احمدزاده و بیکاج بازیکنان سه اخطاره تراکتور هستند و در بازی مقابل فولاد نمی‌توانند تیم را همراهی کنند.

ذوالفقاری عنوان کرد: در حال حاضر تیم تراکتورسازی در شرایط بسیار قابل قبولی قرار دارد و بازیکنان با تمام توان در بازی مقابل تیم فولاد ظاهر خواهند شد و امیدواریم بتوانیم با کسب امتیاز این دیدار همچنان صدرنشین خودمان را تثبیت کنیم.

وی درباره جذب بازیکن برای تراکتورسازی افزود: جذب بازیکن با توجه به نیاز کادر فنی انجام خواهد گرفت و در صورتی که رسول خطیبی سرمربی تیممان تصمیم بگیرد بازیکن جدیدی را برای تیم تراکتور خریداری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خطیبی ، فولاد ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار