در ساری اتفاق افتاد؛

سرقت سایبری شاگرد از معلم

شاگردی که اقدام به سرقت اینترنتی از حساب معلم خود کرده بود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ کارآگاه احمدرضا رستمی رییس پلیس فتا استان مازندران گفت: با شکایت فردی به نام ' قاسم . م ' اهل ساری به پلیس فتا مبنی بر اینکه با بررسی پرینت حساب خود متوجه برداشت هفت میلیون ریال به صورت اینترنتی شده، پرونده این شکایت توسط پلیس به جریان افتاد.

وی تصریح کرد: بلافاصله کار کارآگاهان وارد ماجرا شدند و با تحقیقات گسترده و فنی توانستند هویت سارق مورد نظر به نام ' حسام .ب' 16 ساله اهل و ساکن ساری را مورد شناسایی قرار دهند.

سرهنگ رستمی افزود: کارآگاهان پس از شناسایی خاطی با هماهنگی مقام قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل کردند که وی در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی بیان داشت: متهم اقرار کرد که شاکی معلم خصوصی من بوده و روزی که قصد پرداخت قبوضش از طریق تلفن بانک را داشته اطلاعات حسابش را یادداشت و مدتی بعد در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از حساب وی برای خرید شارژ و فروش آن به دیگران کردم.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: ساری ، معلم ، شاگرد ، سرقت ، سایبری ، پلیس ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.