مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: برخلاف اظهارات یکی از اعضای شورای شهر آب تهران هیچ مشکلی از نظر کیفیت ندارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد پرورش مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه مطابق برنامه 5 ساله باید 12 هزار و 600 میلیارد تومان جهت اجرای 94 پروژه در این بخش تخصیص یابد افزود: هزار میلیارد تومان از این اعتبار در ضمیمه آب و هزار و 500 میلیارد تومان مرتبط با فاضلاب است و این درحالی است که شرکت آب و فاضلاب از کسری 800 میلیارد تومانی در حوزه آب و 350 میلیارد تومانی در حوزه فاضلاب برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تخصیص اعتبارات دولتی سبب کاهش مسائل و مشکلات فعلی شود، اظهار داشت: کمک شورای شهر در جهت فروش املاک می‌تواند سبب تامین منابع مالی لازم و تسریع اجرای پروژه‌ها شود.


 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران کمبود تاسیسات آب و فاضلاب را یکی دیگر از مشکلات شهر تهران در این حوزه عنوان کرد و افزود: این در حالی است که خدمات آب و فاضلاب تهران 25 درصد از خدمات کل کشور را شامل می‌شود و عدم تامین این تاسیسات حتی در صورت پرداخت بودجه 10 هزار میلیارد تومانی پاسخگوی حل مشکلات نخواهد بود.

پرورش از پروژه ماملو به عنوان یکی از پروژه های شرکت آب و فاضلاب تهران جهت کاهش مشکلات این حوزه شهروندان یاد کرد و اظهار داشت: آب ماملو تنها از ماهیت کیفیتی برای شهر تهران برخوردار است و به جهت انشعاب از آزادگان سبب بهبود کیفیت آب جنوب تهران خواهد شد که البته با توجه به اتمام این پروژه آبگیری آن تا یک ماه آینده صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه شورای شهر نباید سبب تشویش و نگرانی مردم در خصوص مصرف آب شود تصریح کرد: این در حالی است که بدون بازدید از وضعیت آزمایشگاه‌های آب شهر تهران اظهاراتی در جلسات گذشته شورا در خصوص کیفیت نامرغوب آب تهران صورت پذیرفته در حالی که مطابق قانون سیستم آب تهران با برخورداری از 42 آزمایشگاه و صرف ماهیانه 200 میلیارد تومان اقدامات نظارت صحیحی در جهت جلوگیری از آب صورت می پذیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به حدود 5 میلیون و 400 هزار مشترک در سطح شهر و نیز آزمایشگاه‌های فعال در زمینه اندازه گیری نیترات و مواد ناخالص آب خاطر نشان کرد:  آب تهران هیچ مشکل و بحثی از نظر کیفتی نداشته و امیدواریم شورای شهر کارگروهی جهت رصد فعالیت‌های آزمایشگاه های آب و فاضلاب و کاهش تشویش و نگرانی مردم در این زمینه تشکیل دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فاضلاب ، اظهارات ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار