مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: پرونده‌های اسیدپاشی عموما "شخصی" است/شخصی بودن جرم مصداقی برای "محاربه" نیست ، ما با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها می‌ایستیم ، برای نوشتن جزئیات به تمدید مذاکرات نیاز داشتیم/ حمایت رهبری انقلاب بزرگترین دستاورد تیم هسته‌ای/ شرایط قابل بازگشت به گذشته نخواهد بود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

برای نوشتن جزئیات به تمدید مذاکرات نیاز داشتیم/ حمایت رهبری انقلاب بزرگترین دستاورد تیم هسته‌ای/ شرایط قابل بازگشت به گذشته نخواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/9/11/2784381_176.jpg

 وزیر امور خارجه کشورمان در همایش دیپلماسی هسته‌ای گفت: تمام دنیا به این نتیجه رسیده که راه برخورد با ایران راه مذاکره است.

احداث راه آهن مشهد-گرگان/برای توسعه اشتغال پایدار برنامه داریم/فعالیت فوردو ادامه خواهد داشت
 حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت:‌ گلستان، استعداد بسیار فراوانی برای گردشگری دارد که قطعا در اشتغال، توسعه و آبادانی نقش موثری ایفا می‌کند و به زودی آشوراده را به عنوان یک مرکز مهم گردشگری تبدیل خواهیم کرد.

پرونده‌های اسیدپاشی عموما "شخصی" است/شخصی بودن جرم مصداقی برای "محاربه" نیست معاون رئیس دیوان عدالت اداری در امور شعب گفت: پرونده‌های اسیدپاشی عموما مربوط به مسایل شخصی و خانوادگی است و از طرفی شخصی بودن جرم مصداقی برای محاربه نیست و نمی‌توان به فرد اسیدپاش حکم محاربه داد.

ایزدی: در صورت حصول توافق نهایی تنها تحریم‌های هسته‌ای لغو خواهند شد
 این استاد دانشگاه تهران گفت: تحریم‌های اعمال شده بر ضد ایران در سه حوزه تروریست، حقوق بشر و برنامه هسته‌ای صورت پذیرفته است که در صورت حصول توافق نهایی تنها تحریم‌ها در حوزه برنامه هسته‌ای لغو خواهند شد.

ما با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها می‌ایستیم

 یک نماینده مجلس گفت: ‌انرژی هسته‌ای حق مسلم مردم ایران است و هیچ کس نمی‌تواند مردم ما را از این حق محروم کند و ما با اقتصاد مقاومتی در برابر تحریم‌ها می‌ایستیم.

چه کسی پاسخگوی افزایش قیمت نان است؟/ دولت باید به مجلس توضیح دهد

 نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: با توجه به اینکه سخنگوی دولت اعلام کرده است که تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد، اما به نانوایان اجازه داده شد که قیمت نان را ۳۰ درصد افزایش دهند، لذا دولت باید به نمایندگان مجلس توضیح دهد که چه مرجعی باعث افزایش قیمت نان است.

جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس پایان یافت
 دقایقی قبل با اعلام رئیس مجلس شورای اسلامی، جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی پایان یافت.

پشت پرده علاقه‌مندی منافقین جهت انتقال به نزدیکی مرزهای عربستان

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: سرکردگان منافقین از سال‌های پیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی درخواست انتقال مقر خود به پایگاه‌هایی در نزدیکی عربستان را داشتند.

احداث راه آهن مشهد-گرگان/برای توسعه اشتغال پایدار برنامه داریم/فعالیت فوردو ادامه خواهد داشت
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی گفت:‌ گلستان، استعداد بسیار فراوانی برای گردشگری دارد که قطعا در اشتغال، توسعه و آبادانی نقش موثری ایفا می‌کند و به زودی آشوراده را به عنوان یک مرکز مهم گردشگری تبدیل خواهیم کرد.

صندوق توسعه ملی مجاز به تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صادراتی شد

 نمایندگان به صندوق توسعه ملی اجازه دادند 10 درصد از منابع ورودی هرسال صندوق را به منظور تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صادراتی نزد بانک‌های تخصصی سپرده گذاری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار