سردار امیری مقدم از بازداشت و اعتراف فردی خبر داد که به دنبال اختلاف خانوادگی با همسرش 25 آبان ماه گذشته اقدام به اسیدپاشی به سمت وی کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "بهمن امیری مقدم" گفت:  یکی از اراذل و اوباش عامل خرید و فروش اسلحه و نزاع های مسلحانه در مشهد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: این فرد شرور که از عاملان خرید و فروش اسلحه غیرمجاز، زورگیری، تیراندازی، نزاع های دسته جمعی، آدم ربایی و درگیریهای مسلحانه بود در مخفیگاهش واقع در کیلومتر 25 جاده مشهد - چناران شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
وی ادامه داد: از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودرو، سه قبضه اسلحه، قمه و شمشیر کشف شد.

*دستگیری عامل اسید پاشی مشهد
 
سردار امیری مقدم همچنین از بازداشت و اعتراف فردی خبر داد که به دنبال اختلاف خانوادگی با همسرش 25 آبان ماه گذشته اقدام به اسیدپاشی به سمت وی کرده بود.
 
وی گفت: در تحقیقات مشخص شد این شخص از اراذل و اوباش یکی از مناطق مشهد است و زمانی که همسرش به اتفاق یکی از نزدیکان و دختر 11 ساله وی در خیابان در حال حرکت بودند اقدام به اسیدپاشی به سمت آنان کرده است.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات از متهم 35 ساله این پرونده ادامه دارد.
 
وی تاکید کرد: حال سه مصدوم این واقعه رضایتبخش است و از بیمارستان مرخص شده اند.

گفتنی است،‌ غروب بیست وپنجم آبان ماه امسال دو زن جوان و دختر بچه 11 ساله‌ای در خیابان کشاورز مشهد مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند، در این حادثه زن جوان به همراه دوستش و دختر بچه 11 ساله دچار سوختگی از ناحیه صورت، دست و پا شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرور ، خرید ، فروش ، مشهد ، اوباش ، اراذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
اینجور مردی باید بمیره ک ب صورت زنش و دخترش ک جگر گوشش اسید پاشی کرده,!!!!
آخرین اخبار