رژیم صهیونیستی درصدد اعمال ممنوعیت جدیدی درباره استفاده از پرچم فلسطین و جرم دانستن این اقدام است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه الکترونیک انتفاضه؛ "یاریو لوین"، یکی از اعضای حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو قصد ارائه لایحه‌ای را در این‌باره به پارلمان رژیم صهیونیستی دارد که بر اساس آن استفاده از پرچم فلسطین جرم تلقی خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این لایحه برای تبدیل شدن به قانون باید از تصویب پارلمان رژیم صهیونیستی بگذرد و در صورت تصویب آن نشان دادن این پرچم در تظاهرات‌ها جرم تلقی می‌شود.

این در شرایطی است که "ایلان پاپی"، یک نویسنده صهیونیستی در این‌باره می‌گوید: موجی از اقدامات تبعیض‌گرایانه علیه مردم فلسطین در چارچوب ارائه لایحه به پارلمان اسرائیل در راه است. این در شرایطی است که پیش از اسرائیل به دلیل تناقض در رفتار خود در زمینه نژادپرستی و دموکراسی تحت فشار بود.

وی در ادامه می‌افزاید: اکنون مقامات اسرائیل در این‌باره که رفتار نژادپرستانه را قانونمند کنند، تردید دارند. با وجود این یک روند ضد فلسطینی در جریان است که با استفاده از آن قرار است قوانین تبعیض‌آمیزی به منظور هدف قرار دادن فلسطینیان تصویب شود.
این در شرایطی است که قانون مزبور که قرار است به پارلمان رژیم صهیونیستی ارائه شود، شامل صدور مجوز برای تخریب خانه‌های عاملان عملیات استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها نیز هست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار