کارلو آنجلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های اسپانیایی باید مانع خشونت هواداران‌شان شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلو آنجلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های اسپانیایی باید باشگاه‌های رئال و بارسا را الگو قرار دهند.
 
وی در این خصوص گفت: بسیار مهم است که خشونت در فوتبال را محکوم کنیم. رئال مادرید، الگوی مناسبی برای جلوگیری از حضور افراطی‌ها به ورزشگاه می‌باشد.
 
آنجلوتی سپس به پرتاب بطری آب به سمت مسی توسط تماشاگران والنسیا اشاره کرد و معتقد است از این قبیل اتفاق‌ها، هرگز نباید در فوتبال تکرار شود.
 
وی در این خصوص گفت: در فوتبال انگلیس هیچ‌گونه توهین و یا خشونتی دیده نمی‌شود. در این جا 15 روز پیش یکی از تماشاگران در طول بازی به من توهین کرد و این اتفاقی که برای مسی در دیدار مقابل والنسیا افتاد، غیرقابل باور است.
 
آنجلوتی در ادامه در خصوص دیدار تیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل تیم کرونیا و غیبت زیاد ستارگانش در این تیم گفت: در بازی ماقبل کرونیا یک تیم قدرتمند را راهی میدان خواهیم کرد. در این دیدار از سامی خدیرا و ایار مندی استفاده خواهیم کرد.
 
رودریگز مصدومیتش برطرف خواهد شد اما په‌په، سرخیو راموس، مارسلو، رونالدو، بنزما و تونی کروس در این دیدار استراحت خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آنجلوتی ، رئال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار