وزیر جنگ رژیم‌ صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد که ایراندر منطقه غرب را با چالش مواجه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم اسرائیل روز گذشته در جریان دیدار با "پدرو مورینس" همتای اسپانیایی خود در تل‌آویو گفت که سرنگونی داعش و دولت ایران "پیروزی بزرگی برای غرب خواهد بود."

وی  در ادامه مدعی شد که پیروزی انقلاب ایران در تشویق خلیفه‌گری داعش موثر بوده است و ایران عامل محوری برای بی‌ثباتی در خاورمیانه بوده است. از این رو  دولت ایران  باید از بین رود و این موضوع محدود به برنامه هسته‌ای ایران نخواهد بود.

وی  همچین مدعی شد که ایران غرب را در منطقه با چالش مواجه کرده است و تروریسم را همه جا گسترش داده و اقدامات آن نه‌ فقط علیه اسرائیل بلکه علیه تمامی جهان است.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه گفت :"هرگونه توافقی میان ایران و 5+1 به حمایت ایران از تروریسم، توسعه نظامی، هسته‌ای و موشکی منجر خواهد شد. غرب می‌‌تواند علیه این دولت با اعمال تحریم اقدام کند."

 وی در ادامه گفت:" خاورمیانه مدت زمان طولانی است که در شرایط بی ثباتی به سر می‌برد و در آینده هم راهکاری برای ثبات آن دیده نمی‌شود."



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بانو
۱۴:۳۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
این آقا موشه(!) اگه یه نگاه به نقشه ایران بندازه می بینه که این "گربه"ی زیبا به راحتی می تونه اونو یه لقمه ی چپش کنه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۳
از این غلط های زیادی قبلا هم خیلی از تو بزرگترها کردن و هیچ بلا نسبت چیزی نتونستن بخورن چه برسه به تو که تازه الان چشماتو ظاهرا باز کردی . چه غلطهای زیادی و گنده تر از دهن .
آخرین اخبار