دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران به دلیل توانمندیهای بارزی که دارد یکی از برندهای فدراسیون بین المللی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید احمد موسوی دبیر کل جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی توانبخشی در هلال احمر با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه جمعیت هلال احمر ایران یکی از برندهای برتر در مجموعه فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ محسوب شده و کشورهای مختلف همواره از دانش و داده های و تجارب ما استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه  دانش ما در حوزه توانبخشی به روز و جهانی است، بیان داشت: سعی جمعیت هلال احمر باید بر این باشد که در کنار دانش های پیشین خود فعالیت‌های تخصصی تر را دنبال کند چرا که این امر جزء وظایف سازمانی محسوب می شود.

موسوی اظهار داشت: بسیاری از بخش‌های پزشکی به لحاظ سودآوری خود به خود رشد فراوانی دارند اما  کار در حوزه توانبخشی انتفاعی و سودآور نبوده و همین امر یکی از دلایل عقب ماندگی در این حوزه است.

دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: یکی از مباحثی که در امضای تفاهم نامه‌ها مطرح می شود راه اندازی مراکز توانبخشی در سایر کشورها بوده که در همین راستا در سفرهای اخیر رئیس جمهور مرکز توانبخشی اکوادور در آمریکای لاتین در دستور کار قرار گرفته و به زودی انجام می شود.

وی تصریح کرد: اعتباراتی که برای مرکز توانبخشی تخصیص داده شده شناور بوده و در واقع بخشی از  اعتبارات را کمک‌های مردمی تشکیل می دهد که با فزایش جذب کمک‌های مردمی تا جایی که نیاز باشد ارائه سرویس خواهیم داد.

موسوی خاطر نشان کرد: براساس وظایف اساسنامه ای جمعیت هلال احمر هر کجا که احساس کند افراد دچار چالش هستند ورود پیدا کرده و دغدغه را برطرف می‌کند و لذا افتتاح بخش تخصصی و فوق تخصصی توانبخشی در هلال احمر نیز همین هدف را دنبال می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، محسوب ، برندها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار