سرمربی تیم پاس قوامین گفت: تیم ما در شرایط سختی به مصاف حریف خود در هفته پنجم لیگ برتر می‌شود.

مجید ملکی سرمربی تیم پاس قوامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه 3 نفر از ووشوکاران اصلی تیم ما دچار آسیب دیدگی شدند در بازی فردا پنجشنبه 13 آذر مقابل تیم سپاه میرجاوه شرایط سختی خواهیم داشت.

وی افزود: دیدار مقابل تیم سپاه میرجاده برای هر 2 تیم دیدار بسیار حساسی خواهد بود، زیرا سطح کیفی بازی هر 2 تیم بسیار بسیار به هم نزدیک هست و با توجه به شرایط جدول هر 2 نیاز دارند با پیروزی میدان را ترک کنند.

وی ادامه داد: اکثز تیم‌ها برای حضور در لیگ حداقل یک هفته اردو برگزار می کنند اما تیم ما بدلیل اینکه اکثر ووشوکاران سرباز هستند و از دور و پراکنده تمرین می‌کنند برای حضور در رقابت‌های این هفته فقط موفق به برگزاری 3 روزه اردو شدیم و این امر نیز شرایط را برای ما دشوارتر می‌کند.

ملکی گفت: تمام توان خود را بکار گرفتیم تا در آخرین دیدار دور رفت لیگ برگشت که مقابل تیم سپاه میرجاوه بازی خواهیم داشت، پیروز شویم زیرا در صورت کسب این موفقیت در دور تنها یک باخت خواهیم داشت که آن‌هم باخت مقابل تیم مدعی قربانی پارس جنوبی بود و آن هم با اختلاف امتیاز کم بود و کسب آن امتیاز با وجود شکست باز هم با ارزش بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود شرایط سختی که بر تیم ما حاکم است اما امیدورایم با پیروزی مقابل تیم سپاه میرجاوه بتوانیم دور رفت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار