معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات گفت: دوره مربی گری جستجو و نجات در آوار با حضور استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

سعید متانی معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: دوره تربیت مربی جستجو و نجات در  آوار به میزبانی استان خراسان رضوی و با حضور استان‌های  خراسان جنوبی و شمالی، سمنان، مازندران  و گلستان به مدت یک هفته از تاریخ 11تا 17آذر ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که بحث امداد رسانی در هنگام وقوع زلزله و ریزش بسیار حائز اهمیت بوده تصریح کرد: به جهت امداد رسانی به موقع در وقوع زلزله و ریزش و مواردی از این قبیل برگزاری دوره مربی گری جستجو و نجات در آوار ضروری به نظر می رسد.
 
معاون برنامه ریزی سازمان امداد و نجات اظهار داشت:‌ نیروهای تربیت مربی باید سه تیم سرعت، دقت و مهارت را در کنار هم داشته باشند و لذا به جهت ارتقای سطح دانش و مهارت مربی‌ها موضوعات مورد نیاز در این جلسات مطرح می شود.
 
متانی خاطر نشان کرد: در این دوره دروس بر اساس سر فصل و منابع به صورت عملی و تئوری تدریس می‌شود که بیشتر تاکید بر این است که به صورت عملیاتی و میدانی این کار انجام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دوره ، مربی گری ، امداد ، نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار