سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بدون شک با توجه به مشکلات عدیده در لیگ برتر کشورمان مربیان ما هنرمندان توانایی هستند که هم چنان در راستای موفقیت فوتبال کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش ازبازی تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بدون شک نتایج کسب شده تیم پیکان باعث شده که این تیم به تغییراتی دست بزند که من ورود "مرفاوی" را به تیم تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت دارم.

وی در ادامه افزود: با احترام به پیکان باید اعلام کنم دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و در این راستا ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و از هر لحاظ آماده رویارویی با پیکان هستیم.

سرمربی سپاهان در خصوص محروم و مصدوم در تیم گفت: در تیم ما فقط عقیلی محروم است و بازیکن مصدوم نداریم ما چیزی به نام مازاد نداریم و حضور بازیکنان جدید کار ما را سخت تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما اگر قرار باشد بازیکنی را جذب کنیم از طریق باشگاه پیگیری می‌کنیم و در این راستا به گزینه‌های خارجی هم فکر می‌کنیم.

فرکی در مورد تعطیلی لیگ تصریح کرد: هیچ جای دنیا حتی کشورهایی که به لحاظ فوتبالی جایگاه مطرحی ندارند لیگ را 50 روز تعطیل نمی‌کنند در ایران مربیان ما هنرمند هستند که با این شرایط و مشکلات کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با وصف همه کمبودها بتوانیم یک فوتبال ایده آل را به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/


برچسب ها: فرکی ، سپاهان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار