سرمدی گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور و انجمن نابینایان ایران با هدف رفع بخشی از مشکلات نابینایان امضا گردید.

دکتر سرمدی،‌ قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دانشجویان کم‌بینا و نابینا به علت شرایط ویژه خود در مقابله با مشکلات، آسیب‌پذیرتر از سایر اقشارند و این تفاهم‌نامه در جهت تسهیل شرایط این عزیزان و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای این گروه آموزشی ویژه امضا گردید.

وی تصریح کرد: همان طور که در دنیا برای روشندلان علاوه بر مسائل اجرایی و خدماتی زمینه‌های پژوهشی و تحقیقاتی فراهم شده است در این تفاهم‌نامه سعی شده با تسهیل شرایط برای این افراد زمینه کسب استعدادهای ناب روشندلان نیز فراهم گردد.

وی یادآور شد: همکاری آموزشی در اجرای دوره‌های مورد نیاز انجمن نابینایان ایران، همکاری و تعامل در برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها به منظور تربیت نیروی انسانی، اخذ مجوز رشته‌های دانشگاهی خاص برای نابینایان از وزارت علوم و تحقیقات از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۳۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
سلام میشه لطفا در مورد ویرایش اطلاعات ارشد سراسری پیگیری کنید که یه مهلت دیگه بدن به داوطلبان...به خاطر یه اشتباه کوچیک خیلیا نمیتونن امسال کنکور ارشد بدن...من به نمایندگی از جمعی از دوستانم هم که این مشکل رو دارن از شما درخواست میکنم شما این خواسته ی ما رو به گوش سازمان سنجش برسونید...
Iran (Islamic Republic of)
فخرالسادات
۱۵:۱۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
سلام شما رو به امام حسین قسم میدم از سازمان سنجش بخواین مهلتی برای ویرایش اطلاعات( ارشد سراسری) قرار بدن خواهش میکنم
آخرین اخبار