این اثر که به زودی از شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود، کپی شده از سریال معروف "فرند" نیست.

"بیژن بیرنگ" نویسنده و کارگردان سریال "عشق تعطیل نیست" با اشاره به موضوع این اثر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ممکن است عده‌ای فکر کنند که "عشق تعطیل نیست" را از سریال "فرند" کپی کرده‌ایم.
 
وی افزود: شاید حرکت ما شبیه به "فرند" باشد ولی کپی نیست، به جنس کار ما "سیست کام" گفته می‌شود که نمایش نشسته نیز خطاب می‌شود.
 
بیرنگ تصریح کرد:‌"سیست کام" به نوعی از آثار گفته می‌شود که بازیگران در لوکیشنی ثابت دور هم جمع می‌شوند و دیالوگ‌های خود را با یکدیگر رد و بدل می‌کنند.
 
این کارگردان کشورمان افزود: "عشق تعطیل نیست" یک جنس از کمدی است که شما شاهد آن خواهید بود. به هر حال ما برای تولید هر اثر هنری یک مرجع داریم که معنایش کپی کاری نیست.
 
بیرنگ ابراز داشت: این جنس از ادبیات و نمایش مخاطب خاص خودش را در آن سوی آب‌ها نیز دارد و ما سعی می‌کنیم با توجه به اتفاقات روز این اثر را ماندگار کنیم.
 
وی با اشاره به موضوع "عشق تعطیل نیست" گفت: درک درست از عشق و تعریفی زیبا و ماندگار از آن در "عشق تعطیل نیست"‌ گنجانده شده است. من زمانی فکر کردم که یک خانه چگونه می‌تواند سبز باشد و در این اثر هم می‌خواهم حقیقت عشق را بگویم چون واقعیت تلخ است.
 
بیرنگ ادامه داد: "عشق تعطیل نیست" در 26 قسمت ساخته می‌شود و کار خود را با 10 شخصیت ثابت نیز شروع کرده است. محور اصلی داستان بر دوش زن و شوهر جوانی با نام‌های "رها" و "نفس" است که بازیگران‌ آن به ترتیب " محمدرضا گلزار" و "مهناز افشار" هستند که داستان را به همراه بازیگران دیگر پیش می‌برند.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا این مجموعه از شبکه‌های تلویزیونی نیز پخش خواهد شد، اظهار داشت: به احتمال زیاد "عشق تعطیل نیست" از شبکه آی فیلم پخش می‌شود، همانطور که "ساخت ایران" و "شام ایرانی" روی آنتن رفت.
 
بیرنگ خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این اثر کمیک و شاد مورد توجه نسل دهه 60 و 70 قرار می‌گیرد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار