سرانجام آیین نماه سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز به خاطر سه سرباز فدراسیون تغییر کرد تا لیگ برتر امسال برای برگزاری مشکلی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرانجام سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز با توجه به شرایط خدمت نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی تصمیم گرفت آیین نامه خود را تغییر دهد تا مشکلی برای برگزاری  بیست و سومین دوره لیگ برتر وجود نداشته باشد. 

ماجرا از این قرار بود که، طبق ماده 5  بند 1  آیین نامه قبلی برگزاری مسابقات لیگ برتر ، سه بازیکن اول آخرین انتخابی تیم ملی که در حال حاضر برادران عالمیان و پوریا عمرانی هستند نمی توانستند به طور هم زمان در یک تیم حضور داشته باشند. همچنین نفرات چهارم  تا ششم نیز نمی توانستند هم زمان برای یک تیم بازی کنند. با توجه به اعلام نیروهای مسلح و  این مطلب که بازیکنان مشمول خدمت سربازی باید در تیم هایی بازی کنند که وابسته به نیروهای مسلح باشند یا قرارداد همکاری با تربیت بدنی نیروهای مسلح داشته باشند آیین نامه سازمان لیگ تغییر کرد و به این بازیکنان اجازه حضور در یک تیم داده شد.

در حال حاضر تبا نظر به اینکه تیم دانشگاه آزاد اسلامی ،تنها تیم حاضر در لیگ برتر تنیس روی میز است که قرارداد همکاری با نیروهای مسلح را  دارد، درصورتی که مسئولین تیم دانشگاه آزاد  مایل باشند می توانند از نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و پوریا عمرانی در ترکیب تیم استفاده کنند و در غیر این صورت این سه بازیکن به عنوان سرباز قهرمان در اختیار فدراسیون تنیس روی میز قرار می گیرند و برای تیم آینده سازان که به عنوان تیم فدراسیون در لیگ حاضر است به میدان می روند .

سازمان لیگ برای اینکه سایر تیم ها نیز بتوانند حضور قدرتمندی در لیگ برتر تنیس روی میز داشته باشند  تدبیری اندیشید و به تیم ها اجازه استفاده از دو بازیکن خارجی در مسابقات انفرادی داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، لیگ ، سرباز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار