میزبانی تیم والیبال میزان خراسان در سالن مهران در هفته پنجم لیگ برتر زیر ذره‌ بین فدراسیون برگزار شده است.

منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از شروع بازی طی صحبت‌های که با ناظر این دیدار داشتم وی اعلام کرد که تمامی شرایط برای میزبانی سالن مهران استاندارد است و هیچ  مشکلی احساس نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: شورای تامین مشهد داده‌ بودند در این هفته از مسابقات بلیط فروشی انجام شده بود و 20 درصد کمتر از ظرفیت سالن بلیط برای حضور هواداران فروخته شده بود.
 
وی تصریح کرد: مسئولان برگزار کننده تا تغییر راه ورود تیم ها به سالن شرایط را به گونه‌ای تدارک دیدند که بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها از یک درب مجزا بدون هیچ مشکلی وارد سالن شده بودند همچین دیگر درب‌های ورودی‌تماشاگران به سالن را از یک درب به چهار  درب افزایش دادند.
 
پورحسن یاد آور شد: یکی از نکات مهم و قابل توجه در این دیدار اعزام تعداد زیادی ماموران نیروی انتظامی در سالن به منظور کنترل بیشتر تماشاگران بود با توجه به موارد فوق مسئولان شورای تامین مشهد به خواسته های فنی ما جامعه عمل پوشاندند حال روز شنبه 15  آذر ماه به طور کامل  و دقیق موارد را بررسی خواهیم کرد تا در خصوص وضعیت میزبانی سالن مهران تصمیم قطعی گرفته شود چون میزبانی در این هفته به طور آزمایشی بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهران ، مشهدی ، سالن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار