شادی مهینی بیان کرد: مسئولان کادر فنی تیم ملی عملکرد همه‌ بازیکنان ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند فوتبالیست‌های برتر از سراسر کشور به تیم ملی دعوت می‌شوند.

شادی مهینی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال بانوان زیر 16 سال پس از استراحتی موقت برای پیگیری تمرینات و کسب آمادگی لازم برای حضور پر قدرت‌ در فینال رقابت‌های فوتبال آسیا اردوهای خود را از روز گذشته 11 آذر ماه برپا کرده است ملی پوشان به مدت چهار روز زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند 15 آذر ماه اردوی تیم ملی پایان می‌یابد.
 
وی ادامه داد: اردوهای تیم ملی در حال حاضر در تهران برپا می‌شود برگزاری اردوهای آمادگی در سایر استان و شهرستان‌های کشور تصویب نشده است در صورت تصویب ادامه اردوهای ملی پوشان زیر 16 سال در شهرستان‌ها برپا می‌شود.
 
مهینی افزود: تصمیم نهایی در خصوص مکان برپایی اردوهای تیم ملی اواخر آذر ماه سال جاری اتخاذ می شود استان ها میزبان مناسبی برای ملی پوشان هستند و از تیم ملی پذیرایی شایسته دارند.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: بازیکنان تیم در شرایط سنی پایینی قرار دارند برپایی اردوها در شهرستان ها بدلیل دوری بازیکنان از خانواده ها و نحوه رفت و آمد بانوان ملی پوش در استان ها و شهرستان ها و مسائل دیگر ذهن من را درگیر کرده است شرایط در شهرستان ها بدلیل برخی از مشکلات با تهران متفاوت است.
 
مهینی افزود: تیم ملی زیر 16 سال تابع تصمیمات فدراسیون است و تصمیماتی که مسئولان فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زیر 16 سال در خصوص نحوه‌ی برپایی اردوها را قبول می‌کند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی برای موفقیت در قهرمانی در رقابت‌های فوتبال آسیا باید طبق برنامه ریزی انجام شده عمل کند برنامه های اردویی تیم ملی باید طبق زمان بندی برپا شود مسابقات مناسب و با کیفیتی نیز برای ملی پوشان برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: کادر فنی تیم ملی برپایی 2 اردوی داخلی‌ و سه اردوی برون مرزی را  از مسوولان فدراسیون در خواست کرده‌اند . مکان برپایی اردوهای داخلی و بردن مرزی را نیز مشخص کرده‌ایم اما تا  تائید برنامه‌ها از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال مکان اردوها را بیان نمی کنیم البته امیدواریم فدراسیون فوتبال همانند گذشته با تیم ملی زیر 16 سال بانوان همکار کند.

مهینی افزود: بازیکنان تیم ملی به طور کامل نامه‌ سلامت از فدراسیون دریافت کرده‌اند و مشکلی ندارند. استفاده داروهای هورمونی توسط بعضی از بانوان فوتبالیست را ندیدم و معتقد هستم هر آنچه را می شنویم نباید باور کنیم.
 
وی افزود: امیدوارم این موضوعات در فوتبال واقعیت نداشته باشد. فوتبال بانوان طی سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته است. ایجاد اینگونه حواشی روند صعودی فوتبال بانوان را کاهش می دهد.
 
وی ادامه داد: اینگونه موضوعات در ورزش کشورمان وجود دارد اما طرح این مسائل در فوتبال بانوان فقط مانع رشد فوتبال بانوان می شود. فوتبال بانوان مسیر سخت و ناهمواری را سپری کرده است.
 
جایگاه و موفقیت فعلی بانوان فوتبالیست ثمره‌ی سال‌ها تلاش و پیگیری‌های مستمر مسوولان تیم ملی بانوان و بازیکنان ملی پوش است.

مهینی ادامه داد: تیم ملی نوجوانان جایگاه بهترین بانوان فوتبالیست از سراسر کشور است. به عنوان سرمربی تیم ملی معتقد هستم بانوان برتر در روستاهای کشور نیز باید به تیم ملی کشورشان دعوت شوند. همه استعدادها باید کشف و پرورش یابند. تیم ملی بانوان زیر 16 سال با اتکا به پتانسیل بالای دختران نوجوان شرایط درخشش و موفقیت‌های در جهان را در آینده‌ای نزدیک فراهم ایجاد می کند.
 
مهینی ادامه داد: درهای تیم ملی بر همه گشوده است تیم ملی جایگاه افراد خاص نیست. نوجوانان فوتبالیست در همه‌ کشور امیدوار باشند در صورتی که عملکرد مناسب و سطح بالا داشته باشند و از سطح فنی مناسبی برخوردار باشند . به طور حتم مورد توجه کادر فنی قرار می گیرند و به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
 
سرمربی تیم ملی زیر 16 سال افزود: بانوان فوتبالیست فعال در لیگ‌ها و تیم ملی برای موفقیت در مسیری که گام برداشتند باید از حاشیه و حاشیه‌ سازی بدور باشند تا در آرامش کامل مسیر موفقیت را طی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار