فرج الله سلحشور گفت: به زودی شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی جهت ساخت پروژه‌ی حضرت موسی (ع) در ابعاد گسترده جهانی مطرح می‌کنیم.

"فرج الله سلحشور" کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌ی حضرت موسی (ع) گفت: در حال حاضر نگارش متن و فیلمنامه‌ی سریال و فیلم سینمایی حضرت موسی (ع) به طور کامل به اتمام رسیده است و به دنبال سرمایه گذار برای این پروژه می‌گردیم.

وی افزود: شماره حسابی را برای کمک‌های مردمی به این سریال در نظر گرفتیم که در آینده‌ای نه چندان دو‌ر آن را در سطح گسترده‌ی جهانی مطرح خواهیم کرد.

کارگردان سریال "یوسف پیامبر" در خصوص برآوردش از هزینه‌های تولید این سریال اظهار داشت: بعضی از دوستان از زبان من منتشر کردند که هزینه‌ی این پروژه 680 میلیون تومان است،‌اما باید بگویم این مبلغ تنها برای یک اثر سینمایی متوسط یعنی تله فیلم مناسب است و برای تامین هزینه‌های پروژه‌ی حضرت موسی (ع) کم است.

وی در خصوص بازیگر نقش حضرت موسی (ع) در این پروژه بیان کرد: افراد حقه بازی برای مطرح کردن خود در روزنامه‌ها و سایت‌ها گفتند که ما کاندیدای نقش حضرت موسی (ع) هستیم، اما باید بگویم هنوز هیچ بازیگری برای ایفای این نقش انتخاب نشده است و همه‌ی اخبار منتشر شده پیرامون این موضوع کذب محض است.

این کارگردان با اشاره به وقت دیگر بر بودن این پروژه اظهار داشت: حاصل پروژه‌ی حضرت موسی (ع) 72 قسمت سریالی و 6 فیلم سینمایی خواهد بود. این سریال آثار سینمایی از قبل از تولد حضرت موسی (ع) تا بعد از فوتشان را به تصویر می‌کشد.

سلحشور در پایان در خصوص زمان کلید خوردن این پروژه گفت: زمان کلید خوردن پروژه‌ی حضرت موسی (ع) با خداست اما به محض پیدا کردن یک سرمایه گذار، اقدامات اولیه جهت تولید این اثر را انجام خواهید داد.

گفتنی است؛ پروژه‌ی حضرت موسی (ع) تولد، دوران کودکی و جوانی، ازدواج، معجزات حضرت موسی (ع)،‌ وفات و بعد از وفات ایشان را به تصویر می‌کشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار