رئیس فدراسیون کبدی کشورمان در خصوص تمرکز فدراسیون به استان گلستان گفت: ما فقط به استان گلستان اکتفا نکرده‌ایم و استان‌های دیگر را هم در نظر داریم.

محمدرضا مقصودلو، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه‌ای که برای استقبال از کبدی‌کاران ساحلی در استان گلستان برگزار کردیم من صحبت‌هایی راجع به این که به این استان باید بها بدهیم، بیان کردم اما منظور من این نبود که فقط باید این استان را مدنظر قرار بدهیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه 50 درصد از بازیکنان تیم ملی سالنی و تیم ملی ساحلی از استان گلستان هستند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اما ما در استان‌های دیگر هم می‌خواهیم استعدادیابی کنیم و در این خصوص جلسه‌ای هم با نصرالله سجادی جلسه برگزار کردیم که استعدادیابی در استان‌های دیگر را نیز آغاز کنیم، زیرا جوانان با انگیزه‌ی زیادی در دیگر استان‌ها داریم که پتانسیل خوبی برای حضور در تیم ملی دارند.

مقصودلو در خصوص بازی‌های جهانی سرکل کبدی بیان کرد: برای حضور قدرتمند تیم ملی سرکل کبدی کشورمان در این رقابت‌ها آخرین اردو را در مشهد برگزار کردیم و بازیکنان ادامه تمرینات خود را تا روز قبل از اعزام در تهران انجام می‌دهند تا بتوانیم مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص بدهیم.

وی در پایان درباره وضعیت سرمربی تیم ملی کبدی سالنی کشورمان خاطرنشان کرد: هر مربی که ما برای تیم ملی انتخاب می‌کنیم در یک دوره از مسابقات تیم ملی را همراهی می‌کند که مازندرانی هم برای بازی‌های آسیایی انیچئون تیم ملی را هدایت کرد و البته ممکن است باز هم هدایت تیم را به عهده داشته باشد، اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ، مربیان برتر لیگ را هم برای گزینه سرمربیگری تیم ملی سالنی در نظر داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار