قهرمان زورخانه‌ای کشورمان گفت: به علت اختلافاتی که بین فدراسیون کشورمان و فدراسیون بین المللی وجود دارد 2 سال است که به مسابقات جهانی اعزام نشده‌ایم.

علی جلیلجو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به علت اختلافاتی که بین فدراسیون ایران با فدراسیون بین‌المللی وجود دارد 2 سال است که به مسابقات جهانی اعزام نشده‌ایم و این بزرگترین لطمه‌ را به ورزشکاران این رشته زده است که این جای تامل است که به خاطر اختلاف داخلی یک رشته را از مسابقات جهانی مشروط کرده‌اند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: همین عامل باعث شده است که کارهای ورزشکاران این رشته دیده نشود و نوعی جفا در حق ورزشکاران این رشته صورت گیرد.
 
وی در ادامه افزود: به هیچ وجه اردو وضعیت مناسبی ندارد و از لحاظ امکانات در مضیقه هستیم و به عنوان سریعترین ورزشکار زورخانه‌ای هیچ چیز ندارم و بیکار هستم.
 
جلیلجو در ادامه گفت: متاسفانه صدای ورزشکاران این رشته به هیچ جایی نمی‌رسد و مسئولان نیز پیگیر مشکلات ما نیستند.
 
وی در ادامه افزود: این مسایل و مشکلات باعث می‌شود که دیگر جوانان جذب این رشته ورزشی نشوند و از ورزش زده شوند متاسفانه نتیجه عدم کارایی مسئولان ورزش کشور است.
 
وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان به این رشته توجه لازم را کنند و اگر وضع به همین منوال باشد و قطعا این ورزش باستانی نابود خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار