نماینده مرجعیت عراق در نماز جمعه کربلا از تلاش‌‌های دولت بغداد در زمینه مبارزه با فساد حمایت کرد و ابراز داشت: اکثر مشکلاتی که کشور به آن دچار شده از فساد است.

به گزارش گروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران ، آیت الله احمد صافی نماینده مرجعیت عراق در نماز جمعه شهر کربلا خواستار مقاومت مردمی در مبارزه با تروریسم شد.
 
وی با اشاره به لزوم هوشیاری بیشتر در ایام اربعین دربرابر تهدید تروریست‌ها، از مردم خواست تا در شهرهایی که هدف تهدید تروریست‌ها قرار دارند در ایام اربعین حسینی اقدام به ترک شهرها نکنند.
 
آیت الله احمد صافی با اشاره به موفقیت های ارتش عراق در مبارزه با تروریست‌های داعشی در هفته اخیر  تاکید کرد که غفلت می‌تواند منجر به وقوع مشکلات متعددی شود چرا که دشمن به دنبال استفاده از فرصت برای جبران شکست‌ها است.
 
وی از ارتش عراق خواست تا مواضع آزاد شده را ترک نکنند  تا طرح تروریست‌ها به شکست کشیده شود و ابراز داشت که مردم باید با قدرت مقابل تروریسم بایستند.
 
نماینده مرجیعت عراق در ادامه با اشاره به اینکه برخی طرف‌ها به دنبال سوء استفاده از شرایط کنونی برای تسلط بر اراضی عراق هستند از مسئولان عراقی خواست تا اجازه تجازو به این اراضی را ندهند.
 
وی با بیان اینکه این افراد به دنبال آن هستند که با به دست آوردن اراضی زمینه را برای مناطقی برای اهداف اقتصادی فراهم کنند.
 
نماینده مرجعیت در ادامه با حمایت از تلاش های دولت بغداد در زمینه مبارزه با فساد تاکید کرد که اکثر مشکلات کنونی کشور از وجود فساد است.
 
دولت عراق در طی یک ماه گذشته ده‌ها نفر از فرماندهان نظامی این کشور و مسئولان امنیتی در وزارت کشور و دیگر نهادهای ذیربط را به دلیل فساد برکنار یا بازنشسته کرده است.
 انتهای پیام/ ض
منبع:فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.