راننده بی‌احتیاط با سرعت زیاد در یکی از خیابان‌های فرعی شهر گرگان باعث مرگ روباه گرسنه‌ای شد که برای دست یابی به غذا وارد حریم شهری شده بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، شب گذشته یک روباه گرسنه برای یافتن غذا به منطقه مسکونی در نزدیکی پارک جنگلی النگدره آمده بود اما بخاطر صدای ناشی از باز و بسته شدن درب منازل مسکونی ترسید و فرار کرد.
 
این شهروند که خود را محمد صدری معرفی کرد، اظهار داشت: روباه گرسنه با ترس به سمتی که به پارک جنگلی النگدره منتهی می‌شود، فرار کرد اما با خودرو پرایدی که راننده جوان آن با سرعت زیاد در حال حرکت بود برخورد کرد و کشته شد.
 
وی ابراز داشت: خیابان سروش به دلیل تراکم بالای جمعیتی و قرار گرفتن در مسیر پارک جنگلی النگدره دارای چند سرعت گیر است و حتی در چند قدمی محل تصادف علامت خطر برای رانندگان نصب شده اما راننده پراید بی‌توجه به آن نزدیک به 100 کیلومتر سرعت داشت به طوری که در کمتر از چند ثانیه ناپدید شد.
 
این شهروند گرگانی ابراز داشت: هرچند اهالی این منطقه تلاش می کنند تا با قرار دادن غذا برای حیوانات گرسته، آنان را در فصل زمستان نجات دهند اما برخی افراد با بی احتیاطی، حیات این جانوران را به خطر می‌اندازند.
 
به گفته صدری، سرعت بالای خودروها در معابر درون شهری حتی جان شهروندان و بویژه کودکان را در معرض تهدید قرار می‌دهد.
 
وی از دستگاه‌های مسوول همچون شهرداری، محیط زیست و راهنمایی و رانندگی گرگان خواست با اتخاذ تمهیدات لازم نسبت به حفظ جان عابرین پیاده و نیز حیوانات بی‌پناه در خیابان‌های منتهی به پارک جنگلی ناهارخوران و النگدره اقدام کنند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: کشته ، حادثه ، روباه ، گرگان ، زمستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.