وزنه بردار دسته +105 کیلوگرم در خصوص وضعیت فعلی‌اش گفت: در حال حاضر فیزیوتراپی انجام می‌دهم و وضعیت جسمانی‌ام خیلی بهتر شده است.

بهادر مولایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: وضعیتم خیلی بهتر شده است و چهارشنبه دوباره نزد پزشک می‌روم تا معاینه شوم.

وی در خصوص زمان شروع تمرینات وزنه برداری بیان کرد: فعلا بدنسازی کار می‌کنم و به احتمال زیاد تمرینات وزنه برداری را بعد از عید شروع کنم.

بهادر مولایی در خصوص اینکه آیا حضور دوباره رضازاده در انتخابات فدراسیون کار درستی است یا نه، اذعان داشت: به نظر شخصی خود رضازاده بستگی دارد و در این خصوص نظر خاصی ندارم. طی این چند سالی که رضازاده رئیس فدراسیون بود،‌ فقط سه سال عملکردش خوب بود. رضازاده اصلا به وضعیت ما رسیدگی نمی‌کند، مشکلات خوابگاه و تغذیه وزنه بردارها را در نظر نمی‌گیرد حتی در این خصوص نیز رسیدگی نمی‌کند. حقوق ماهیانه که برای ما در نظر گرفته‌اند، خیلی پایین است. رضازاده فقط به منافع خودش فکر می‌کند و به ما زیاد رسیدگی نمی‌کند. زمان ریاست کوروش باقری وضعیت فدراسیون خیلی خوب بود،‌ حتی از لحاظ رنگ مدالی هم شرایط بهتری داشتیم.

مولایی در ادامه افزود: در رقابت لهستان حوایزی که برای نفر اول در نظر گرفته بودند، 20 میلیون تومان بود و من در آن رقابت نایب قهرمان شدم که جایزه نفر دوم 15 میلیون تومان بود؛ با این حال رضازاده در لهستان به من گفت: برای تو نیز جایزه نفر اول یعنی 20میلیون تومان را در نظر گرفتیم و من به رضازاده پاسخ دادم شما 15 میلیون تومان خودم را بدهید و 5 میلیون دیگرش را خرج فدراسیون کنید و هنوز هم جایزه رقابت‌های جهانی لهستان را از فدراسیون نگرفتم.

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان درباره شخصی که صلاحیت ریاست فدراسیون را دارد، تصریح کرد: من نمی‌دانم چه کسانی کاندید شدند تا بخواهم بگویم بهترین شخص کیست، هر کس که می‌خواهد ریاست فدراسیون را به عهده بگیرد حتی خود حسین رضازاده هم اگر مجددا این پست را به عهده گرفت خواستاریم وزنه بردارها را درک کند و مشکلات موجود را بررسی نماید و نسبت به رفع این مشکلات اقداماتی را انجام دهد.

بهادر مولایی در پایان در خصوص شرایط لیگ تاکنون خاطرنشان کرد: به تعویق افتادن مسابقات لیگ به وزنه بردار ضربه می‌زند، زیرا وزنه برداری رشته‌ای است که هر هفته باید برنامه خاصی انجام گیرد و این تعویق‌ها مسلما در نحوه عملکرد وزنه بردار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار