سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص به تعویق افتادن قیمت گذاری سهام سرخابی‌ها گفت: من تا آنجایی که اطلاع دارم اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز صورت حساب مالی را امضاء‌نکرده اند.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اعضای هیأت مدیره با نگاه پرسپولیس در خواست تجدید نظر صورت حساب مالی باشگاه  را کرده بودند. براین اساس صورت حساب مالی را امضاء‌ نکردند.

منتقمی در ادامه بیان کرد: اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خواست بررسی مجدد صورت حساب مالی باشگاه را کرده بودند که این موضوع حق طبیعی شان است. به هر حال گزارش‌های مالی باید واقعی باشد.

وی تصریح کرد: به هر حال سازمان خصوصی سازی نیاز به مستندات تایید شده دارد تا سهام سرخابی‌ها را قیمت گذاری کند.

وی درباره واگذاری صد در صد سهام سرخابی‌ها بیان کرد: سازمان خصوصی سازی عزم جدی برای واگذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی دارد. همچنین در دی ماه شاهد اعلام مزایده امتیاز این 2 باشگاه خوهیم بود.

وی در خصوص قیمت واقعی سهام سرخابی‌ها بیان کرد: سازمان خصوصی سازی باید مکانیسم واگذاری را اعلام کند. همچنین خصوصی سازی این 2 باشگاه یک بخش آن مربوط به برند و بخش دیگر مربوط به دارایی‌ها است.

منتقمی درباره ائتلاف پیشکسوتان برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: به هر حال پیشکسوتان خواستار در اختیار گرفتن بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس هستند و این درخواست هم منطقی است. همچنین سازمان خصوصی سازی مشخص می کند چه کسانی قدرت خرید امتیاز باشگاههای پرسپولیس و اسقلال را دارند.

در خصوص بازداشت مدیرعامل پرسپولیس نیز اظهار داشت: حمیدرضا سیاسی به خاطر پرونده‌های قبلی بازداشت شده بوده و من از جزئیات این پرونده‌ها بی‌اطلاعم و نمی‌دانم این پرونده‌ها دقیقا مربوط به چه چیزی است.

وی در ادامه افزود: به طور قطع مدیر حقوقی باشگاه (جمشیدی) همراه وی است و در حال برطرف کردن این مشکل می‌باشد.

منتقمی در ادامه در خصوص معرفی شدنش به عنوان سفیر تصریح کرد: از سوی بنیاد بیماری‌های نادر به عنوان سفیر انتخاب شده‌ام و فردا طی مراسمی این عنوان داده می‌شود.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی عنوان کرد: بازی خوبی برگزار شد گل محمدی از فرصت‌ها استفاده کرد و ما نتوانستیم از فرصت‌ها نهایت را استفاده را ببریم. زمانیکه اومانا اخراج شد می‌توانستیم بازی را به وقت اضافه بکشانیم اما این هدف تحقق پیدا نکرد.

وی در خصوص همکاری سازمان لیگ افزود: سازمان لیگ و شخص تاج همکاری صمیمانه‌ای با ما داشته و من از وی متشکرم . حذف شدن در جام حذفی اتفاق ناگواری بود و ما امیدواریم در لیگ جبران کنیم.

منتقمی در خصوص مدیرعاملی سیاسی گفت: سیاسی با پرداخت برخی هزینه‌های باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود و شاید  بتوان گفت بهترین گزینه مدیرعاملی همین سیاسی بود زیرا در این زمان نمی‌توانستیم به کس دیگری غیر از او فکر کنیم دلیل دوم این است که چون مدت کمی مانده بود و توانایی جذب اسپانسر را نداشتیم.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من مدیریت برای کوتاه مدت را جایز نمی‌دانستم و از مدیریت کناره گیری کردم ما دو هدف بزرگ در تیم پرسپولیس داریم که یکی از آن‌ها حضور موفق در لیگ و دومی حضور در جام باشگاه‌های آسیا است و امیدواریم با موفقیت در این دو جام هوادارانمان را از نگرانی در بیاریم.

وی در خصوص بازی با فولاد هم گفت: ما به فکر بازی با فولاد هستیم که بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم ما باید بازیکن اثرگذار را جذب کنیم و تیم را تقویت کنیم در جام باشگاه های آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم و سعی می‌کنیم امسال سهمیه آسیا را بتوانیم بگیریم.

منتقمی در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای تعطیلات پیش رو ادامه داد: در نظر داریم تیم را هم به اردوهای داخلی و هم به اردوهای خارجی ببریم که این مهم پس از تصویب هیئت مدیره تایید می‌شود.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص استخدام روانشناس در تیم گفت: هر تیم به تخصص‌های مختلفی نیاز دارد که می‌توان به روانشناس بدنساز و آنالیزور اشاره کرد و ما روانشناس آوردیم که تیم را به لحاظ روحی تقویت کند ما نمی‌توانیم بیشتر از این به سرمربی فشار بیاوریم زیرا تیم مصدوم و محروم زیادی دارد و می‌پذیریم که نتایج هم قابل قبول نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کسب نتایج قابل قبول هوادارانمان را از نگرانی خارج سازیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار