تخلفات صورت گرفته در استان بیشتر در زمینه گرانفروشی ،کم فروشی تقلب در کسب ،عدم رعایت بهداشت و... بوده و میزان جریمه نقدی برای متخلفین جمعا بیش هفت میلیارد و 900 میلیون ریال می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان این مطلب گفت: طی امسال با اجرای مستمر گشت های سیار توسط شعب تعزیرات حکومتی استان و بازرسین سازمان صنعت،معدن و تجارت با نظارت بر اصناف، واحدهای تولیدی و شرکتها تعداد 3902 مورد تخلف صنفی مشاهده شده وبه تعزیرات حکومتی استان گزارش شده است.

ممیزی افزود:این گزارشات ضمن بررسی در شعب مربوطه بصورت پرونده مراحل قانونی خود را سپری و پس از انجام تحقیقات لازم مختومه گردیده است.

وی ادامه داد: در شهرستان زنجان تعدادپرونده های ورودی از طریق گشت سیار تعداد 3 هزارو 638 پرونده، در شهرستان ابهر تعداد 144 پرونده و در شهرستان خدابنده تعداد 120  پرونده می باشد

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد :تخلفات صورت گرفته بیشتر در زمینه گرانفروشی ،کم فروشی تقلب در کسب ،عدم رعایت بهداشت و... بوده و میزان جریمه نقدی برای متخلفین جمعا بیش از 9/7 میلیارد ریال می باشد.



انتهای پیام/ش

برچسب ها: جریمه ، نقدی ، متخلفین ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.