برنامه "سلامت باشید" دوشنبه 17 آذر با حضور دکتر سعید حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی از اهمیت تغذیه ایده ال و چگونگی دستیابی به تغذیه صحیح و مناسب می گوید . این برنامه از این پس ساعت 9:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه "سلامت باشید" دوشنبه 17 آذر با حضور دکتر سعید حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی از اهمیت تغذیه ایده ال و چگونگی دستیابی به تغذیه صحیح و مناسب می گوید . این برنامه از این پس ساعت 9:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

بدون شک چگونگی تغذیه در سلامت و تندرستی انسان به گونه‌ای موثر است که هیچکس نمی‌تواند آن را حتی به اندازه ذره‌ای انکار کند. تغذیه‌ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمامی احتیاجات بدن ما تنظیم شده باشد، سلامت انسان را تامین می‌کند و قوای دفاعی بدن را به صورتی بسیار اساسی و قابل ملاحظه افزایش می‌دهد. و اگر خلاف این امر واقع شود اثرات بد این عمل در تمامی اعضاء و دستگاههای بدن منعکس می‌شود و باعث از دست رفتن قوای فعال جسمی و حتی روحی در هر انسانی و تحت هر شرایطی می‌شود.

به عقیده بسیاری از دانشمندان یک برنامه غذایی خوب و متعادل می‌تواند علاوه بر افزودن نشاط و نیروی حیاتی ، عمر انسان را به میزان بسیار قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. در حالی که محروم ماندن از مواد غذایی اساس تندرستی را سست می‌کند و حتی روی نسلهای آینده انسان نیز تاثیر گذار است. اینکه تغذیه ایده آل و صحیح چطور محقق می شود نیاز به راهنمایی های دقیق توصیه های علمی دارد . توصیه هایی که قرار است برنامه "سلامت باشید" با حضور دکتر حسینی متخصص تغذیه به آنها اشاره کند .

تغذیه صحیح این نیست که به طور غیر واقعی لاغر بمانید و یا خود را از غذاهایی که دوست دارید، محروم کنید. بلکه تغذیه ای درست است که انرژی لازم به شما بدهد، احساس سرزندگی کنید و خود را سالم بدانید.

برای داشتن یک تغذیه صحیح باید بدانیم چه غذاهایی مفید هستند. این دانستن به این معنا نیست که چه بخوریم، بلکه باید بدانیم چه مقدار مصرف کنیم برای دریافت پاسخ این سوالات بینندگان" سلامت باشید" می بایست دوشنبه ساعت 9:30 این برنامه را دنبال کنند .

گفتنی است برنامه سلامت باشید یک برنامه سلامت محور است که هر روز ساعت 9:30 از شبکه سه سیما روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار