جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال امروز برای تعیین سرمربی جدید تیم ملی امید تشکیل شد اما این بار هم نتیجه‌ای نداشت و این حبیب کاشانی بود که امروز از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: جلسه‌ کمیته فنی فدراسیون فوتبال و معرفی سرمربی تیم ملی امید از ساعت 15 بعد از ظهر آغاز شده است.

در نشست امروز اعضای کمیته فنی اعم از علی کفاشیان، آیت‌الهی، مرتضی محصص، فریدون معینی، کامران دانشجو و حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید حضور خواهند داشت و تنها هومن افاضلی در این نشست شرکت ندارد.

بنا به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال در پایان جلسه امروز سر مربی تیم ملی امید معرفی خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که فدراسیون در هفته‌های گذشته کرانچار را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرده بود اما با مخالفت کمیته نظارت مربیان خارجی، سرمربیگری وی منتفی شد و در حال حاضر طی نشست امروز سر مربی جدید معرفی و به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

خاکپور و ابراهیم زاده 2 گزینه اصلی برای سرمربیگری تیم امید

برای سر مربیگری تیم ملی امید چند گزینه مطرح شده بود که تارتار، خاکپور و منصور ابراهیم زاده افرادی بودند که برای سرمربیگری در لیست نهایی قرار گرفته بودند.

مهدی تارتار با توجه به اینکه هدایت صبای قم را برعهده گرفت از لیست خارج شد و بین خاکپور و ابراهیم زاده فردا یک نفر برای سرمربیگری تیم ملی امید انتخاب خواهد شد.

کاشانی استعفا داد

حبیب کاشانی در جلسه امروز دلیل استعفا خود را به خاطر اختلافات اخیر وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عنوان کرده است و در صحبت‌هایش اعلام کرده که شاید من به نوعی نتوانستم کار خود را به بهترین شکل انجام بدهم و در جلسه امروز به دلیل اینکه وقت کافی وجود نداشت فقط گزینه‌های اصلی مدنظر را معرفی و ناچار بودیم که از مربیان داخلی برای هدایت سرمربیگری تیم ملی امید استفاده کنیم و از بین این 2 نفر، یک نفر فردا در جلسه هیأت رئیسه معرفی خواهد شد.

کاشانی در ادامه صحبت‌هایش از اینکه نتوانسته با وزیر ورزش جلسه‌ای داشته باشد ابراز نارضایتی کرده است.

برای سرمربیگری تیم ملی امید کرانچار را معرفی کرده و امیدوار بودیم که این تعامل صورت بگیرد ولی متاسفانه این امر انجام نشد و از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم به درستی کارهای خود را انجام بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار