کاندیدای انتخابات فدراسیون هندبال گفت: در حال حاضر پس از استعفا خسرو نصیری باید سرپرست فدراسیون هندبال زودتر مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از استعفای جلال کوزه گری رئیس سابق فدراسیون هندبال از تیمش به دلیل بازنشستگی، ابوالحسن مهدوی یکی از شناخته شده‌های هندبال برای ریاست فدراسیون هندبال کاندید شد طبق آماری طی نظرسنجی که در سایت هیئت هندبال انجام شده ابوالحسن مهدوی با اختلاف زیاد نسبت با کاندیداهای دیگر بیشتری آرا را از آن خود کرده است.

با رفتن کوزه گری به علت بازنشستگی اینکه فرد دیگری که بازنشسته است بخواهد در رأس فدراسیون هندبال قرار بگیرد جای سوال دارد.

ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: من سال‌ها بود که از رشته محبوبم هندبال دور بودم جامعه هندبال از من خواستند که به هندبال برگردم. خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان و بازیکنان هندبال خواستار بازگشت من شدند. من باید 15سال قبل برای ریاست فدراسیون اقدام می‌کردم کمی دیر شده اما باید برای حل مشکلات هندبال اقداماتی اساسی کنیم شبهاتی ایجاد شده من که فردی بازنشسته هستم چطور می‌توان ریاست فدراسیون را به عهده بگیرم؟ طی نامه ای که توسط گودرزی وزیر ورزش و جوانان به هیئت دولت رسیده خواسته شده که مجوز حضور من در رأس فدراسیون صادر شود خوشبختانه موافقت ها انجام شده است امیدوارم مشکلاتی که پیش رو هست کامل حل شود در حال حاضر هم پس از استعفا نصیری باید سرپرست جدید فدراسیون هرچه زودتر مشخص شود. مسابقات جهانی که پیش روی ملی پوشان هندبال هست اردوها زیادی را می‌طلبد.

مهدوی در پایان افزود: امیدوارم هرچه زودتر انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار شود. اگر بتوانم ریاست فدراسیون هندبال را بگیرم تمام تلاشم را برای حل مشکلات عدیده هندبال انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار