رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت:‌مخازن 240لیتری برای تفکیک پسماندهای خشک در سطح ناحیه 10توزیع می‌شود.

مهدی جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ در این هفتته تعداد 15عدد  مخزن 240لیتری برای تفکیک پسماندهای خشک تحویل شهروندان در سطح ناحیه 10 می‌شود.
 
وی بیان کرد:‌این کار با هدف حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی سطح خیابان‌ها و تفکیک پسماندهای خشک از مبدا برای بازیافت مجدد و همچنین صرفه اقتصادی انجام می‌شود.
 
رئیس اداره بازیافت منطقه یک خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که آموزشگران ناحیه اطلاعات لازم وکافی در خصوص انواع پسماندهای خشک و نحوه تفکیک آن‌ها به شهروندان ارائه می‌کنند.
 
*برگزاری دوره آموزشی اطفا حریق در سرای محله زعفرانیه

کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت:‌ به منظور آمادگی گروه دوام محله زعفرانیه، دوره‌‌آموزشی اطفا حریق برگزار می‌شود.
 
وی بیان کرد:‌این دوره آموزشی در این هفته با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و سرای محله زعفرانیه با تدریس چگنه از سازمان آتش نشانی برگزار می‌شود.
 
دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک  خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مبحث مثلث حریق، انواع کپسول‌های آتش نشانی، روش‌های اطفا حریق، مفاهیم و مبانی مدیریت بحران، با مباحث مفاهیم و مبانی مدیریت بحران، با مباحث اولیه زمین لرزه و انواع گسل‌ها آشنا می‌شوند، همچنین در خصوص مکان‌های امن پناه گیری به هنگام زلزله و محل گسل‌ها در تهران مطالبی عنوان می‌شود.
 
*برنامه آموزشی پایدار سازی دبیرستان پسرانه مسعودیان

فاتحی منش در ادامه گفت:‌به منظور ارتقا و بازآموزی مهارت‌های فرا گرفته شده، دانش آموزان دبیرستان مسعودیان برنامه پایدار سازی و بازآموزی گروه‌های دوام(‌داوطلب واکنش اضطراری در محلات) در این مدرسه در هفته جاری برگزاری می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی به منظور بازآموزی و تکمیل مهارت‌های  آموخته شده، آموزش عمومی مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفته و مدرس مربوطه آموزش‌های لازم جهت پایدار سازی، بازآموزی و عملیاتی نمودن گروه‌های دوام را برای دانش آموزان یادآور می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار