سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: محمدرضا فردمندی ملی پوش بدمینتون به دلیل آسیب دیدگی از دور رقابت‌های بین‌المللی ترکیه بازماند و پیروزی در مسابقات دور از ذهن نیست.

مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مسابقات بین‌المللی ترکیه اذعان داشت: عازم مسابقات بین‌المللی ترکیه با حضور پنج بازیکن اعم از سروش اسکندری از زنجان، حسن متقی از گیلان، محمدرضا و فرزین خانجانی از تهران و همچنین امیر جباری نیز از کشور مالزی برای رقابت‌های نوجوانان نیز تیم ما را همراهی خواهد کرد و این رقابت‌ها از بیست و هفتم آذرماه آغاز و تا سی‌ام در آنکارا ادامه خواهد داشت و شایان ذکر است این مسابقات جوایز 5هزار دلاری را نیز به همراه دارد.

وی افزود: تیم ملی بدمینتون محمدرضا فردمندی را از شرکت کردن در این دوره از رقابت‌ها از دست داد زیرا که وی دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه زانو شد و از دور رقابت‌ها بازماند.

سرمربی تیم ملی بدمینتون در خصوص اردوها اظهار داشت: در حال حاضر در سومین دوره از اردوها به سر می‌بریم و تا 26 آذر ماه این اردو ادامه دارد و از شرایط اردو و تمرینات ورزشکاران رضایت کامل دارم و ورزشکاران از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و تیم ملی بدمینتون اخلاق مداری را نیز پیشه راه خود قرار داده است که اصلی مهم در ورزش محسوب می‌شود همچنین شرایط و امکانات خوب اردو اعم از زمین، توپ، خوراک و خوابگاه آمادگی بازیکنان را نیز دو چندان کرده است.

ولی دروی در مورد شرایط مسابقات ترکیه تصریح کرد: در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرایطی بسیار سخت و سنگین را در پیش رو خواهیم داشت زیرا که تمامی قهرمانان و بازیکنان با رنکینگ‌های بالا در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد اما با برنامه ریزی‌های خوب و دقیق می‌توانیم نتیجه خوبی را دریافت کنیم پیروز شدن تیم ملی بدمینتون ایران دور از انتظار نیست.

وی در پایان در مورد برنامه‌های آینده بدمینتون خاطرنشان کرد: سال 94 چهره جدیدی از بدمینتون ایران را نیز شاهد خواهیم بود که برای مسابقات المپیک ریو 2 سهمیه از بازیکنان را خواهیم فرستاد و برنامه ریزی‌های بسیار خوبی را در پیش خواهیم داشت و همچنین با جوان گرایی تیم و اخلاق مداری بدمینتون را به سوی آینده خوب پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار