در اثر انفجار چند بمب که کمیته های مردمی و خانه های شهروندان را در صنعا هدف قرار داده بود تعدادی از شهروندان زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یمن پرس، در اثر انفجار 5 بمب که کمیته های مردمی و نیز خانه شهروندان را در منطقه شعوب در شمال صنعا هدف قرار داده بود ، تعدادی از شهروندان زخمی شدند.

سرتیپ ستاد "عبدالرزاق المؤید" مدیر کل امنیت پایتخت یمن در گفتگو ویژه با پایگاه اینترنتی "26 سپتامبر" اعلام کرد: 5 بمب انفجاری در منطقه شعوب در صنعا که کمیته های مردمی زیر نظر نیروهای انصارالله و نیز خانه شهروندان را هدف قرار داده بود منفجر و. منجر به زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد که این افراد برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین اعلام کرد: دو بمب انفجاری دیگر نیز خنثی گردید و جستجو برای بافتن بمب های دیگر که احتمال می رود عناصر تروریستی آن ها را برای هدف گرفتن کمیته های مردمی و شهروندان کارگذاشته اند ادامه دارد.

وی اعلام کرد که تحقیقات برای یافتن اینکه چه کسی در پشت پرده این کارهای تروریستی است، به منظور دستگیری و سپردن آنها به دست عدالت ادامه دارد.

همچنین پایگاه "26 سپتامبر" به نقل از یک منبع پزشکی اعلام کرد که 8 نفر در اثر این انفجارها زخمی شدند که حال 3 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

گفتنی است، شبکه خبری المیادین نیز در خبری اعلام کرد که تعدادی از بمب های انفجاری در منطقه شعوب در صنعا پس از انفجار 3 بمب که تعدادی مجروح برجای گذاشت، خنثی شدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: صنعا ، یمن ، انفجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار