رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا باید بداند که هوشمندی ملت ایران و جایگاه و مدیریت رهبر معظم انقلاب شرایطی را ایجاد کرده که عملاً تهدید تحریم به فرصت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حاشیه مراسم بازدید از دستاوردهای دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکا باید بداند که هوشمندی ملت ایران و جایگاه و مدیریت رهبر معظم انقلاب شرایطی را ایجاد کرده که عملاً تهدید تحریم به فرصت تبدیل شده است.
 
وی افزود: ما به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی معمولاً از دستاوردها بازدید می‌کنیم و این بازدید واقعاً ارزشمند بود و از آن لذت بردیم و شاهد تحولی عظیم و منحصر به فرد در این عرصه بودیم و این در شرایطی است که وزیر خارجه آمریکا اظهار می‌کند که ما به تحریم‌ها ادامه می‌دهیم و باید بداند که تهدید تحریم‌ به فرصت تبدیل شده است.
 
بروجردی با اشاره به توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت مبارزه با تعرضات بیگانگان و مقابله با استکبار تصریح کرد: جهان می‌بیند که رژیم صهیونیستی از دوستان ما مثل حزب‌الله و حماس 5 بار شکست خورده و این توانایی حائز اهمیت است.  
 
وی با اشاره به پیگیری لایحه بودجه در مجلس گفت: با توجه به وضعیت منطقه و بحران در منطقه شرق و غرب(خارج از مرزهای ایران اسلامی) و وجود استکبار جهانی به عنوان یک تهدید بالقوه، بر اساس راهبرد قرآنی با تمام قوا وارد میدان می‌شویم و در این زمینه هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌دهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ما به موقع موضع خود را درباره بودجه اعلام می‌کنیم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار