سرهنگ صالحي جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: اعضای باند آدم‌ ربایی در شهرستان آبادان با همکاری مردم و سپاه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد صالحي پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پي وقوع یک فقره آدم‌ ربایی در شهرستان آبادان و درخواست 400 میلیون تومان پول برای آزادی پسر بچه هشت ساله از سوی آدم‌ ربایان، نیروی انتظامی استان خوزستان و آبادان در عملیاتی ویژه بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وي افزود: تیم کارگاهان مجرب و ويژه از پليس آگاهي خوزستان به شهرستان آبادان اعزام شد. پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اعضای این باند در دو شهر استان  شناسایی و تحت مراقبت ویژه پلیس قرار گرفتند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان تصريح كرد: با پيگيري های شبانه ‌روزی کارآگاهان، پسر بچه ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت. ماموران نیز در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگيري هر هفت نفر مرد اعضای تشكيل دهنده اين باند شدند.
 
صالحی بيان كرد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه آدم ربايان موفق به كشف چهار قبضه سلاح شکاری، دو عدد پلاک جعلی خودرو و تعداد بسیار زیادی گوشی‌ تلفن همراه شدند.
 
وي عنوان كرد: آدم ربايان اين باند سابقه جرائمی از جمله تهدید و تیراندازی شبانه با هدف ایجاد رعب و وحشت را نیز در پرونده های خود داشته‌ اند.
 
جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان يادآور شد: بعد از آزادی این کودک، به دلیل اينكه پرونده در مراحل تحقيقاتي بود، تشخيص داده شد كه جزئیات آن اطلاع‌ رسانی نشود به همین دليل امروز پس از دستگيری كامل اعضای باند و تحويل آنها به مراجع قضایی، نسبت به رسانه ای كردن موضوع اقدام كرديم.
 
صالحي در پايان گفت: مردم در دستگیری اعضای اين باند مشاركت خوبي را با نيروی انتظامي داشتند و اگر همت مردم نبود اين پرونده سير موفقيت آميز خود را طي نمی‌كرد. همچنین از اداره ‌کل اطلاعات و مجموعه سپاه به دليل همكاری در حل پرونده قدردانی می‌كنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
دراین جریان یک ادم بی گناه گشته شده جواب گو کی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
بازداشت موقت بايد تمديد شود تا حكم صادر شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
این همه سابقه داشتن باز ازاد شدن مطمئن باشید باز هم ازاد میشن و دوباره کار خلاف را از سر میگیرند
آخرین اخبار