شاهین جمشیدی تهیه کننده و مجری برنامه معیارهای دعوت از مهمانان "یک فنجان چای" مسئولیت پذیری و موفقیت وعشق تلقی كرد.

شاهین جمشیدی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" در گفتگو با خبرنگار راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران  با اشاره به این که این برنامه رویه متفاوتی را در مقایسه با سایر برنامه های ترکیبی تلویزیونی در پیش گرفته است، گفت: تلاش ما در این برنامه این است که متفاوت از سایر برنامه های ترکیبی تلویزیون عمل کنیم. امروزه بسیاری از برنامه های تلویزیونی بازیگران یا ورزشکارانی را دعوت می کنند و یک مجری مقابل آنها در مدت زمانی نسبتا طولانی به گفت و گو می نشیند و معمولا این میان یک سری سوالات تکراری هم پرسیده می‌شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: اما در "یک فنجان چای" آن بازیگر یا ورزشکار صرفا به دلیل شناخته شده بودن و شهرت خود به برنامه دعوت نمی شود. جنس سوالات ما متفاوت است و سعی می‌کنیم از زندگی کاری مهمانان گذر کرده و به زندگی شخصی و برخی از اتفاقات خاص در زندگیشان و زوایایی که در دیگر برنامه ها کمتر یا اساسا به آنها اشاره نشده است، بپردازیم. 

مجری برنامه "گلخانه" با اشاره به ترتیب بخش های گفت و گویی در این برنامه و علت آن افزود: در این برنامه ابتدا صحبت با نماینده ای از یک شغل شروع می شود. این مهمان جوان است. کارش را دوست دارد و در حرفه اش موفق است. تعریف ما از موفقیت هم الزاما برگزیده شدن در یک رقابت و مسابقه علمی نیست. بلکه مسئولیت پذیری و دعوت از مهمانانی که عاشقانه و با لذت به کار خود ادامه می دهند معیار موفقیت است. همچنین نوآوری و خلاقیت این افراد در پیشبرد کارشان هم از دیگر شاخصه های حضورشان در برنامه است.

وی یادآور شد: در بخش دوم هنرمند یا ورزشکار حلقه پیوندی بین بخش اول با سوم ایجاد می‌کند. در واقع می خواهیم بگوییم که او هم به واسطه تلاش و پشتکار توانسته به این جایگاه دست پیدا کند. همچنین بخش سوم که گفت و گو با یک جوان نخبه را شامل می شود نیز با این هدف روی آنتن می رود که جوانانی که از وضعیت شان همیشه گلایه دارند و غر می زنند و تصورشان این است که دیگران حقشان را خورده اند، می توانند مهمانان برنامه را الگویی برای پیشرفت و موفقیت خود قرار دهند و پیام این بخش این است که من هم می توانم مانند این جوان به خودم بیایم و تنها کسی که می تواند بیشترین تاثیر را بر موقعیتم بگذارد خودم هستم. 

"یک فنجان چای" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که روزهای فرد ساعت 16:20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. 


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار