پرمرته ساکر بازیکن باشگاه آرسنال ضمن ابراز شرمندگی از باخت این هفته تیمش گفت: امیدوارم در رقابت‌های مرحله دوم لیگ قهرمانان به بایرن مونیخ نخوریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های این هفته لیگ پریمیر انگلیس، استوک سیتی، آرسنال را شگفت‌زده کرد و توانست با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دهد.

اما پس از این شکست پرمرته ساکر از هواداران آرسنال به خاطر این شکست شک‌برانگیز از هواداران عذرخواهی کرد و گفت: ما به بازگشت به نتیجه شک‌برانگیز نیمه نخست نزدیک بودیم. ما برای هوادارانی که به منظور حمایت از ما سفر  کرده‌اند احترام و ارزش بسیار زیادی قائل هستیم. ما در بین دو نیمه به خودمان گفتیم، ما باید تا آخر بازی بجنگیم و مهم هم نیست چه اتفاقی رخ دهد. این تنها چیز مثبت این مسابقه بود، ما در شرایط نرمال و استاندارد همیشگی نبودیم و این جای بسی پشیمانی را برای ما باقی می‌گذارد.

پرمرته ساکر درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان که این هفته در چارچوب این مسابقات با تیم ترکی گالاتاسرای دیدار خواهند کرد و گفت: تاکنون در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد منسجم و قابل قبولی داشته‌ایم. چرا که در دو سال گذشته همیشه با قرعه با باشگاه بایرن مونیخ مواجه می‌شدیم و این مسئله قدری کار ما را سخت می‌کرد. ما در برابر بایرن مونیخ به خوبی ظاهر می‌شدیم و خوب بازی می‌کردیم، اما آنها برای ما همیشه رقیب بسیار سختی محسوب می‌شدند. باید ببینیم پس از صعود از مرحله گروهی با قرعه چه تیمی خواهیم افتاد و پس از آن چه اتفاقی رخ می‌دهد. با تیمهای دیگری هم اگر مواجه شویم باید در سال 2015 در بالاترین سطح خود بازی کنیم ما در انتظار بازیهای مرحله دوم لیگ قهرمانان هستیم چرا که مرحله دوم لیگ قهرمانان هستیم چرا که شما در سطح همیشگی خود بازی کنید و راه درستی را در پیش‌ گیرید بدون شک می‌توانید هر تیمی را از میان بردارید کما اینکه تیم بهترین تیم اروپا  هم باشد.

گفتنی است باشگاه انگلیسی شمال لندنی موسوم به توپچی‌ها هم اکنون جایگاه ششم رقابتهای لیگ پریمیر انگلیسی را در اختیار دارد و روز چهارشنبه هم در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه‌ گالاتاسرای ترکیه بازی خواهد کرد.

این در حالی است که باشگاه ‌آرسنال هم اکنون صعود خود را از لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده است بازی برابر گالا برایش حکم بازی تشریفاتی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، لیگ ، قهرمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار