گروهی از هواداران باشگاه آرسنال، آرسن ونگر را در ایستگاه مترو تنها یافته و سرمربی توپچی‌ها را مورد دشنام و ناسزا قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال این روزها اوضاع چندان مناسبی در این باشگاه لندنی ندارد و حتی پس از شکست 3بر2 ابتدای هفته مقابل استوک سیتی بر مشکلاتش افزوده شد.

گروهی از هواداران عصبانی آرسنال، آرسن ونگر سرمربی توپچی‌ها را در مترو تنها یافته و او را مورد دشنام و ناسزای فراوان قرار دادند آنان فریاد می‌زدند از باشگاه ما برو.

لازم به ذکر است،‌آخری قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس به سال 2005 برمی‌گردد و از ان زمان تاکنون هیچ عنوان افتخار دیگری به دست نیاورده است.

این در حالیست که قرارداد ونگر با آرسنال تا سال 2019 تمدید شده اما کسی مایل به ماندن او نیست.

حتی گفته می‌شود سران باشگاه مایل به برکناری او نیستند تا لطمه‌ای به اعتبار چندین ساله ونگر وارد نشود،‌در مقابل ترجیح می‌دهد وی خود اعلام کناره گیری کند به این شکل قدر و منزلت ونگر در باشگاه حفظ خواهد شد.

*** توجه ویژه اینترمیلان به پودولسکی و کمپیل 

روبرتو مانچینی سرمربی اینترمیلان توجه ویژه‌ای به ستاره‌های نیمکت نشین شده آرسنال داشته و خواستار به خدمت گرفتن هم زمان لوکاس پودولسکی و ژوئل کمپیل شده است.

مانچینی که سابقه مربیگری منچستر سیتی را هم داشته است ملی پوش آلمانی و کاستاریکایی را کاملا مناسب برای قرار گرفتن در ترکیب اینتر می‌داند.

پودولسکی از تابستان تاکنون همواره خواستار ترک باشگاه آرسنال بوده و از اوضاع فعلی خود در این تیم هیچ رضایت ندارد.

ژوئل کمپیل هم دارای شرایط مشابهی می‌باشد وی با وجود درخشش در بازی‌های جام جهانی اما هرگز نتوانست مورد توجه آرسن ونگر قرار بگیرد و انگیزه‌ای برای ماندن ندارد، مانچینی تاکید دارد هر 2 این بازیکنان را با هم می‌خواهد و حاضر به جذب فقط یکی از آنان به تنهایی نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: هواداران ، آرسنال ، ونگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار