درگذشت پدر و پیچیدگی‌های حرفه‌ی بازیگری، شرایط سختی را برای "نیکول کیدمن" ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "نیکول کیدمن" در مصاحبه‌ی اخیرش سال 2014 را هم در حرفه‌ی بازیگری و هم در زندگی شخصی‌اش به خاطر درگذشت پدرش سال خوبی ندانست.

"آنتونی کیدمن" ماه آگوست به دلیل حمله‌ی قلبی درگذشت. 

بر اساس گزارش روزنامه "گاردین"، "نیکول کیدمن" در افتتاحیه‌ی فیلم "پینگتون" در سیدنی استرالیا این اظهارات را بیان کرده است.

وی در ادامه افزود: از نظر شخصی سال خیلی سختی را پشت سرگذاشتم. این سال یک تراژدی بزرگ برای خانواده‌ی من بود، به همین خاطر سال خوبی برایم نبوده است، اما سعی می‌کنم شکرگزار باشم، شکرگزار اینکه هنوز زنده‌ام.

بعد از درگذشت پدرش، "کیدمن" قصد دارد زمان بیشتری را در سیدنی کنار مادر و خواهرش بماند. وی در این باره گفت: خانواده‌ی ما شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. خیلی خوب است که بتوانیم مراقبت کنیم .

"کیدمن" را امسال با فیلم‌های " گریس از موناکو" ،" مامور قطار" و "قبل از اینکه بخوابم " دیدیم. منتقدان در مورد دو فیلم آخر او به دو دسته تقسیم شدند.

اما تا به حال فیلم " پینگتون" از نظر منتقدان و از نظر تجاری موفق بوده است.

"کیدمن" درباره بالا و پایین‌های حرفه‌اش گفت: حرفه‌ی من مانند ترن هوایی است. معمولا انتخاب‌های تصادفی خود انگیخته و غیر عادی می کنم . هیچ وقت انتظار چیزی را نمی کشم.

"کیدمن" نقش منفی فیلم "پینگتون" را بازی می کند ؛ وی درباره‌ی ایفای این نقش گفت: می خواستم فیلمی برای بچه‌هایم بسازم... تا به حجال فیلمی بازی نکردم که حس خوبی به مردم بدهد و اغلب فیلم‌هایی که بازی کردم  درون‌ مایه‌ی سیاهی دارند . بنابراین وقتی فیلمی بازی کنی که بتوانی بگویی، بچه‌هایتان را هم برای دیدن فیلم بیاورید؛ خیلی خوب است.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار