سر مربی تیم فوتبال فرش آرا گفت: در صورتیکه بازیکن نامی برای نقل و انتقالات در دسترس نباشد کسی را جذب نمی‌کنم زیرا بازیکنان متوسط زیاد دارم.

مجید مرتضایی سر مربی تیم فوتسال فرش‌ آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به شهادت رقبای لیگ برتریمان فرش آرا امسال متفاوت تر از سالهای گذشته ظاهر شده است و در افکار فنی و تاکتیک‌های به کار گرفته تغییرات حرفه‌ای زیادی داشته است به همین دلیل مربیان فرش آرا یکی از مدعیان لیگ برتر می‌دانند که از جوانانی بهره گرفته است که به اردوهای تیم ملی دعوت می‌َشوند و این یعنی فرش آرا در سطح حرفه‌ای کار می‌کنند.

وی افزود: از سوی دیگر انجام و اتحاد  در تیم فرش آرا یکی از رمزهای پیروزی ماست. تیم اول و دوم فرش آرا در یک سطح هستند به همین دلیل در هنگام تعویض و استفاده از آنها با مشکل روبه رو نمی‌‌شویم حتی مهره‌هایی باقی مانده نیز از نظر فنی درسطح تیم اول کار می‌کنند تا در رقابت‌ها آسیب نبینیم.

یکی از نکات مثبت تیم فرش آرا این است که به بازیکنان به بازیهای 2 تا 4 دقیقه‌ای عادت دارند و مانند بسیاری از بازیکنان لیگ به این مورد واکنش نشان نمی‌دهند به همین دلیل این امر به نتیجه گیری کمک کرده تا بدون خستگی و حاشیه در 90 درصد بازیها نیمه دوم قادر به تغییر نتیجه باشیم.

مرتضایی در خصوص جذب بازیکن گفت: هنوز تصمیمی در مورد جذب بازیکن نگرفته‌ایم اما تنها در صورتی بازیکن می‌گیریم که د حد ستاره باشد در غیر اینصورت بازیکن متوسط روبه بالا در تیم زیاد داریم و از حضورشان استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار