دکتر زرگر گفت: طرح تحول سلامت هم مانند هر طرح دیگری که مراحل اولیه شروع را می‌گذراند، دارای نقایصی هستند ولی آنچه اهمیت دارد، آرامش و امنیت خاطری است که برای مردم و بیماران در خصوص کاهش هزینه‌های درمان ، ایجاد شده است.

دکتر محمدعلی زرگر، عضو انجمن اورولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: هر چند هنوز زمان زیادی از آغاز طرح تحول سلامت نمی‌گذرد و قضاوت  در مورد دستاورد‌های آن زود است ولی در همین مدت کوتاه هم رضایتمندی مردم بسیار واضح و آشکار است. بیماران با کاهش پرداختی در بیمارستان، کاهش هزینه‌های درمانی و کاهش هزینه‌های دارویی آرامش خاطر بیشتری را تجربه می‌کنند، ضمن اینکه انجام اعمال جراحی در مراکز بیمارستانی دولتی بسیار هم متعادل است.

دکتر زرگر افزود: برای نتیجه بخشی بیشتر طرح تحول سلامت، نیاز به گذر زمان بیشتری است و این مطلب، همکاری دولت در حال حاضر و دولت‌های آینده را می‌طلبد.

مضاف بر اینکه حمایت مردم و دولت مردان از این طرح در هر چه بهتر اجرایی شدن مراحل بعدی طرح تحول هم اهمیت بالایی دارد و جامعه پزشکی و انجمن اورولوژی ایران امیدوار است این طرح تداوم داشته باشد و تمام بندهای آن با قدرت و قوت عملیاتی گردد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار