تیم منچستر‌یونایتد با 2 گلی که فن پرسی به ثمر رساند مقابل ساوتهمتون‌ به یک پیروزی ارزشمند رسید و مهاجم هلندی توانست پس از مدت‌ها توانایی خود را به سرمربی شیاطین سرخ ثابت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، یونایتد موفق شد با حساب 2 بر یک از سد ساوتهمتون بگذرد و روبین فن پرسی مهاجم هلندی شیاطین سرخ در هر نیمه یک گل برای تیمش به ثمر رساند البته اشتباهات مدافعان ساوتهمتن‌ را هم نباید نادیده گرفت.

لوئیس فن خال سرمربی یونایتد پس از این پیروزی گفت: گل‌هایی که فن پرسی برای تیم ما به ثمر رساند چیز‌های زیادی در مورد او را به اثبات رساند او به دوران اوج خود بازگشته و حالا آماده گلزنی‌های بیشتر است.

فن خال در ادامه افزود: می‌توانم بگویم این بهترین عملکرد فن پرسی از ابتدای فصل تاکنون بوده،‌ او تاثیر بسیار زیادی بر روند بازی داشت گل دوم من را بیشتر تحت تاثیر قرار داد،‌ توپ از سمت راست به فن پرسی رسید اما او توانست با پایای چپ گل را به ثمر برساند البته از بازیکنان انتظار داشتم بازی بهتری را به نمایش بگذارد می‌‌توان گفت تعداد زیادی از آنان بازی خوبی ارائه ندادند در نهایت از اینکه در رتبه سوم جدول قرار گرفته‌ایم‌ بسیار خوشحال و هیجان زده‌ام باید اعتراف کنم در دیدار مقابل ساوتهمتون‌ خوش شانس بودیم.

فن خال از اینکه شاگردانش به راحتی توپ را از دست می‌دادند ابراز نارضایتی کرد و افزود: ساوتهمتون فقط زمانی فرصت نزدیک شدن به دروازه ما را پیدا می‌کردند که بازیکنان توپ را از دست می‌دادند ما باید تسلط بیشتری بر روی توپ داشته باشیم. از بازیکنان یونایتد خواستم برای ارتقاء سطح فنی بازی خود تلاش کنند.

*فن پرسی: خوشحالم توانایی‌هایم به اثبات رسید

روبین فن پرسی مهاجم 31 ساله یونایتد پس از به ثمر رساندن 2 گل مقابل ساوتهمتون گفت: احساس خیلی خوبی دارم، 2 هفته گذشته را بسیارعالی گذارندم و در مقابل ساوتهمتون هم توانستم دوندگی خود را تا آخرین دقیقه بازی حفظ کنم. مربی از من گلزنی می‌خواهد و امیدوارم در ادامه بازی‌های فصل همین سطح خوب آمادگی را حفظ کنم.

*نارضایتی سرمربی ساوتهمتون از اشتباهات فردی

رونالد کوئمن سرمربی ساوتهمتون معتقد است تیم او از یونایتد بهتر بازی کرد و مستحق سومین شکست پیاپی نبود اما قبول دارد اشتباهات فردی بازیکنان شانس پیروزی را از آنان گرفت.

کوئمن پس از این شکست گفت: شکست نتیجه اشتباهات خودمان بود. بازیکنان ساوتهمپتن هر کاری برای گلزنی انجام دادند، موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم اما تعداد اشتباهاتمان هم کم نبود. گل دوم فن پرسی روحیه تیم ما را بر هم زد. بعد از آن دیگر خوب بازی نکردیم.

*نویل: بازی یونایتد افتضاح بود

گری نویل ستاره سابق تیم یونایتد معتقد است بازی شیاطین سرخ مقابل ساوتهمپتن افتضاح بوده و فقط بد شانسی حریف بود که بازی را به شاگردان فن خال واگذار کردند.

نویل در ادامه افزود: پاس کاری‌های بازیکنان یونایتد خنده دار بود. البته بازیکنان ساوتهمتون هم دقیقاً به همین بدی بودند! اطمینان دارم فن خال هم متوجه پاس‌کاری‌های پر اشتباه شاگردانش شده و در آینده توجه بیشتری به این قیمت خواهد داشت. حالا آنان در رتبه سوم جدول هستند و حتی شانس قهرمانی را هم دارند. پس باید خود را آماده مبارزه‌ای فشرده با منچستر سیتی و چلسی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار