سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید بعد از کریسمس و روشن شدن وضعیت خدیرا بازیکن جذب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید می‌گوید تا بعد از کریسمس به فکر جذب بازیکن نیستند.

وی در این خصوص گفت: فکر می‌کنم باید تا بعد از کریسمس منتظر باشیم. تا آن موقع وضعیت خدیرا و مودریچ روشن خواهد شد. بعد از آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد. اما باید بگویم لوکاس سیلوا تنها گزینه‌ی ما نیست. ما چند بازیکن دیگر را زیر نظر گرفته‌ایم.

در طول بازی رئال مادرید و سلتا ویگو در هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لالیگا، گروهیز از تماشاگران رئال بر علیه مسی شعار دادند.

آنچلوتی در این خصوص گفت: من هیچ قدرتی ندارم تا در این خصوص تصمیم گیری کنم. فقط باید بگویم توهین کردن مانند خشونت است و راه به جایی نمی‌برد. دوست دارم طرفداران ما فقط از ما حمایت کنند و تیم محبوب خودشان را تشویق کنند.

سرمربی ایتالیایی در ادامه افزود: ما مصدومان زیادی داریم. مودریچ تا آخر فوریه نمی‌تواند تیم را همراهی کند. خدیرا نیز تا یک هفته‌ نمی‌تواند با تیم تمرین کند. به تازگی نام خامس هم در لیست مصدومیت قرار گرفت. مصدومیت خامس جزئی است و فکر نکنم بتواند در جام باشگاه‌های جهان تیم را همراهی کند. اما شانس آن را دارد در صورت رسیدن ما به فینال بتواند در آن دیدار بازی کند. ما در تیم برنامه‌های بسیار فشرده‌ای داریم خسه می‌تواند تیم را همراهی کند و ما به او چند دقیقه شانس بازی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان خواهیم داد. با شروع سال جدید او صد در صد آماده خواهد شد. ما در دروازه مشکل خاصی نداریم. کیلور در بازی روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت و کاسیاس در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان بازی خواهد کرد. ناواس بسیار خوب تمرین کرده و تعهدات زیادی به تیم نشان داده است. من به او انگیزه‌ بالایی خواهم داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حمایت ، مسی ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.