کارگردان "پدر آن دیگری" گفت: بنیاد فارابی 50 درصد مشارکت برای ساخت فیلم را قبول کرده اما با وجود درخواست برای حمایت از این فیلم توسط سازمان بهزیستی هنوز هیچ پاسخی را دریافت نکردیم.

یدالله صمدی کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت اثر جدید خود با نام "پدر آن دیگری" گفت: "پدر آن دیگری" نام رمانی ایرانی در زمینه کودک، خانوادگی و تربیتی است که در سال 1385 با نویسنده رمان صحبت کردم و اجازه ساخت آن را گرفتم؛ این رمان در زمان خود بسیار جذاب و پرطرفدار بوده ولی من به دلیل ساخت "شوق پرواز" فرصت ساخت آن را پیدا نکردم.
 
وی در خصوص ساخت این اثر عنوان کرد: پدر آن دیگری خانواده‌ای با سه فرزند 12، 6 و 2ساله را روایت می‌کند که تبعیض بین فرزندان از سوی پدر خانواده یک سری ناراحتی‌هایی را برای فرزند 6 ساله به وجود می‌آورد.   
 
صمدی تصریح کرد: پدر آن دیگری یک کار کاملا جدی است اما لحظات طنز و مفرح هم در آن گنجانده شده است.   
 
کارگردان "شهر آشوب" عنوان کرد: بیش از 70 درصد کار فیلم برداری "پدر آن دیگری" انجام شده و تا 15 روز آینده کار تمام خواهد شد و به جشنواره فجر خواهد رسید.   
 
کارگردان "دو نفر و نصفی" در خصوص موفقیت این اثر در جشنواره سی و سوم اظهار داشت: تلاشم بر این است که بعد از مسابقه طراحی در فیلم سازی کار خوبی ارائه دهم و از خودم انتظار ارائه یک کار قابل قبول دارم البته شرایط هم در این زمینه موثر است؛ البته عوامل این اثر هم خوب و حرفه‌ای هستند.   
 
وی در خصوص بازیگر 6 ساله این اثر عنوان کرد: مهدیار عزیزی کودک 6 ساله نقش محوری در این اثر دارد و خدا رو شکر بعد از پیگیری‌های زیاد ما این کودک را پیدا کردیم. اعتماد به نفس وی فوق العاده است، او علاوه بر آگاهی از نقش خود، چهره جذاب و خوبی دارد. مهدیار بدون دیالوگ بازی می‌کند و تنها با میمیک و عکس العمل پیام خود را می‌رساند بنابراین بازی سختی دارد که البته تا به الان به خوبی از عهده نقش برآمده است.   
 
کارگردان کلانتری غیرانتفاعی در خصوص بودجه این اثر اظهار داشت: "پدر آن دیگری" یک اثر تربیتی است و بنیاد سینمایی فارابی در 50 درصد ساخت آن مشارکت کرده؛ من سرمایه‌ای برای این فیلم نگذاشته‌ام و تنها نام تهیه کنندگی آن را یدک می‌کشم.
 
وی خاطر نشان کرد: ما صحبتی در خصوص مشارکت و حمایت ساخت این اثر با سازمان بهزیستی کشور داشتیم اما به دلیل مشغله‌ی مدیر سازمان بهزیستی هنوز هیچ جوابی دریافت نکردیم و باید گفت که؛ دکتر هاشمی زمان رساندن بودجه دیر شد.   
 
گفتنی است؛ پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی با بازیگرانی چون اکبر عبدی، حسین یاری، هنگامه قاضیانی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، مریم سعادت، بنفشه صمدی، سعید کریمی و هم اکنون برای حضور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر در مرحله تصویربرداری قرار دارد.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار