مسئول توسعه ورزشهای سه‌گانه در آسیا گفت: ایران مسئولیت بزرگی در تربیت ورزشکاران رشته سه‌گانه دارد.

وون یون کی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ایران مهد ورزشهای سه‌گانه است و نقش بزرگی در تربیت ورزشکاران این رشته دارد.

وی ادامه داد: ایران به عنوان یک کشور غنی و پرجمعیت می‌تواند روی ورزشکاران بیشتری سرمایه‌گذاری کند چرا که جمعیت خود عاملی برای کسب استعدادهای بیشتر است من فکر می‌کنم فدراسیون ورزشهای سه‌گانه ایران نقش بزرگی در شناسایی استعدادهای جوان وزرشی دارد.

وی درباره سطح کیفی کلاس‌های داوری و مربیان گفت: شرکت کنندگان در این دوره‌های از تحصیلات بالایی برخوردار بودند بانوان در این دوره عملکرد بسیار خوبی داشتند و هم معتقد‌ هستم ایرانی‌ها با وجود داشتن حس کنجکاوی می‌توانند به مدارج عالی در سطح علمی و ورزشی کسب کنند.

وون یون کی در خصوص توجه کشور کره‌جنوبی به ورزش‌های سه‌گانه اظهار داشت: مسئولان ورزش کره جنوبی به خوبی از ورزشکاران این رشته حمایت می‌کنند و باید بگویم بخش توسط منابع انسانی در شناسایی این ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد.

مسئول توسعه ورزش‌های سه‌گانه آسیا خاطر نشان کرد: به دلیل موقعیت خاص ایران در خاورمیانه و داشتن پتانسیل بالای این کشور در ورزش‌های سه‌گانه این کشور می‌تواند میزبان رشته ورزشی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار