قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: 25 دستگاه آمبولانس در راه‌های مرزی عراق و غرب کشور مستقر شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سیف، قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر در رزمایش بزرگ طرح ویژه ترافیکی زمستانه و طرح ترافیکی اربعین که در پیست آبعلی برگزار شد، گفت: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی اولین تیم امدادی که برای نخستین بار در طول تاریخ این اتفاق افتاده به کشور عراق اعزام و در آنجا مستقر شدند.

وی در ادامه بیان کرد: 25 دستگاه آمبولانس به فاصله 5 کیلومتر از یکدیگر در راه‌ها مستقر هستند تا خدمت‌رسانی لازم را به عزاداران حسینی انجام دهند.

سیف در ادامه بیان کرد: از امروز که طرح زمستانه آغاز شده و تا 25 اسفند ادامه دارد امکاناتمان را افزایش داده‌ایم و در همین راستا هزار و 118 پایگاه در جاده‌ها و مناطق فعال هستند و 3 هزار و 256 دستگاه خودروی امدادی آمبولانس و سایر تجهیزات در جاده‌ها استقرار یافته است.

قائم مقام سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از سال جاری از سامانه امداد هوایی بهره بردیم و از 17 بالگرد در استانهای حادثه خیز استفاده کرده‌ایم.

این مقام مسئول اذعان کرد: در بحث تغذیه شرایط برای مواد خوراکی را برای 80 هزار تن فراهم کرده‌ایم و درخصوص درمان اضطراری شرایط لازم برای امداد رسانی به 18 هزار تن فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته امکانات و منابعمان را افزایش داده‌ایم که این رقم در سال جاری در این طرح 25 درصد رشد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار