نگاه من در آلبوم "مدار بی‌قرار" ماندگاری است و در مورد کار خودم مدعی هستم به هیچ عنوان تقلید نکردم و نان بازویم را خوردم.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز نشست خبری آلبوم "مدار بی‌قرار" و کنسرت های بابک جهانبخش با حضور بابک جهانبخش ٬ رضا تاجبخش در برج میلاد برگزار شد.

بابک جهانبخش در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تکراری شدن سبک آلبومها٬ اظهار داشت: موضوع تکراری شدن آلبوم‌هایم را زیاد شنیدم اما این نوع خواندن سبک و امضای من است. چراکه به این نتیجه رسیدم مخاطبانم این نوع اجرای من را می پسندند.

وی در ادامه موسیقی پاپ را درهم خواند و بیان کرد: موسیقی پاپ در کشور ما درهم بوده و سبک ها تعریف نشده و آنچه که در ایران گوش می دهیم با دنیا فرق دارد و فکر میکنم آنچه که برای مخاطب من قابل قبول است آن سبکی است که اکنون اجرا می‌کنم.

جهانبخش تصریح کرد: نگاه من در آلبوم "مدار بی‌قرار" ماندگاری است و در مورد خودم مدعی هستم به هیچ هنوان تقلید نکردم و نان بازویم را خوردم و جز معدود خواننده هایی هستم که سالی یکبار آلبوم منتشر میکنم.

این خواننده با اشاره وضعیت حال حاضر موسیقی اظهار داشت: خیلی از همکارانم در عرصه‌ی موسیقی پاپ که در مارکت می‌خوانند کارهای معروف‌شان از موسیقی‌های یونانی یا ترکی کاور شده است. این در حالی است که مخاطب برای من مهم است و سعی می‌کنم فقط برداشتی از این موسیقی‌ها داشته باشم، نه این‌که آن‌ها را کپی کنم. از این‌که مردم در کنسرت‌ها با من هم‌خوانی می‌کنند، لذت می‌برم و فکرم می‌کنم در کارنامه‌ام آهنگ‌های هیت داشته‌ام.

وی افزود: هرسال در آلبوم هایم اتفاق جدیدی رخ میدهد و واقعا از مجموعه "مدار‌بی‌قرار" راضی هستم و  از آبرومند ترین مجموعه های من است.

جهانبخش گفت: وقتی آهنگ دوست دارم با مخاطبان بسیاری روبرو شد متوجه شدم مسیر را غلط نرفتم اما آن چیزی  که امروز به موسیقی ما لطمه میزند وارد حاشیه شدن است.

وی افزود : امروز همه می‌خواهند نسبت به همه چیز تجزیه و تحلیل کنند و به دنبال ایراد گرفتن هستند. شما هیچ‌وقت قطعه‌ای را از من پیدا نخواهید کرد که آن را کاور کرده باشم. من همیشه از زیر کپی‌ کردن در رفته‌ام. مطمئن باشید اگر تا به حال چنین اتفاقی افتاده بود، صدبار دستم رو شده بود. بالاخره هستند کسانی که ما را رصد می‌کنند. من مخالف صد درصد کپی‌کاری هستم و ترجیح می‌دهم امضای خودم را داشته باشم.

وی در پایان گفت: پدر من مهندس الکترونیک است اما بلد نیست با تلفن آیفون کار کند موسیقی امروز ما هم به روز نشده است.

همچنین محمدرضا خانزاد تهیه کننده کنسرت های بابک جهانبخش عنوان کرد:  تا هفته آینده تاریخ دقیق کنسرت ها اعلام می شود البته  تور کنسرت های شهرستانی بابک جهانبخش  از دی ماه اعلام می شود و کنسرت های شهرستان در ساری ٬ اهواز ٬ ماهشهر٬ ارومیه ٬ تبریز ٬ شیراز٬ و بندر عباس خواهد بود.

گفتنی است؛ نشست امروز با حاشیه های بسیاری روبرو بود به طوری که هر خبرنگاری سوالی می‌پرسید با برخورد نامناسب اطرافیان بابک جهانبخش روبرو شدند نشست خبری تبدیل به مناظره و کشمکش بین خبرنگاران تبدیل شده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار